Rewards, bo tak nazywa się nowa funkcja, to ciekawy VAS (Value Added Service), która polega na dostępie do specjalnych zniżek, rabatów i zwrotów gotówki na produkty i usługi takich marek jak np. W.KRUK, SMYK, Wittechen, ale też Sephory, New Balance czy The Body Shop.

Revolut Rewards 1.2

Uczenie maszynowe, czyli prawie sztuczna inteligencja

Revolut utrzymuje, że nowa funkcja wykorzystuje uczenie maszynowe. System analizuje, wykrywa i zapamiętuje marki, które preferuje klient. Następnie na podstawie analizy proponuje mu spersonalizowane oferty. W ten sposób fintech może zwiększyć transakcyjność wśród swoich użytkowników i zachęcić ich do częstszego korzystania z Revoluta jako aplikacji płatniczej pierwszego wyboru.

Jak działa Rewards?

Na razie Revolut oferuje dwa rodzaje korzyści Rewards. Są to kody zniżkowe i zwrot gotówki, czyli cashback.

  • W ramach zniżek klient otrzymuje kod zniżkowy (który należy wpisać w momencie płatności) lub zniżka uaktywni się automatycznie na stronie usługodawcy w momencie płatności kartą Revolut (lub Apple Pay/Google Pay).
  • Dzięki Rewards w formie zwrotu gotówki (cashback), klient otrzyma zwrot (przeważnie do 90 dni) określonego procenta zapłaconej kwoty (w zależności od wybranej oferty), po tym jak płatność zostanie zrealizowana u danego usługodawcy przy pomocy karty Revolut.

W dniu premiery usługi, klienci w Polsce uzyskali dostęp do pierwszych 15 Rewards. Kolejne z nich pojawiać się będą sukcesywnie na platformie. Oferty dostępne są w wielu kategoriach produktowych, jak moda, zdrowie, uroda, sport, podróże i wiele innych.

– Cieszymy się z tego, że jako jeden z pierwszych rynków dołączamy do nowej usługi. Dzięki Rewards nasi klienci będą mogli uzyskać więcej korzyści z posiadanych środków. Rewards to także ważny element nowej odsłony aplikacji. Chcemy, by była narzędziem do zarządzania finansami na co dzień. Dzięki Rewards, nasz klient będzie mógł korzystać ze zniżek na wiele produktów, odkrywać nowe usługi i być wynagradzanym za lojalność względem ulubionych marek.Chcemy by na platformie, wśród wielu międzynarodowych marek, pojawiały się także wiodące marki z Polski. W dniu premiery udostępniliśmy pierwszych 15 Rewards – większość to znane marki krajowe, m.in. W.KRUK, Wittchen i SMYK. Będziemy stale uzupełniać listę, niebawem pojawią się kolejne topowe marki  – powiedział Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce.

/LP/Revolut