MyBenefit zarządza największą w Polsce platformą benefitów pozapłacowych, z których dziś korzysta prawie 0,5 mln użytkowników. Za jej pośrednictwem pracownik sam wybiera benefity odpowiadające jego potrzebom i zainteresowaniom. Do dyspozycji ma bogatą ofertę produktów i usług dostępnych na platformie online – czytamy w komunikacie.

Żabka nawiązuje współpracę z platformą MyBenefit

– Współpraca z platformą MyBenefit wpisuje się w szereg naszych działań związanych  z wdrażaniem usług bazujących na cyfrowych rozwiązaniach. Dzięki kodom dostępnym online na platformie MyBenefit pracownicy firm będą mogli wykorzystać środki przyznawane przez pracodawców do zakupu produktów z naszej bogatej oferty – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług w firmie Żabka Polska.

Do platformy kafeteryjnej MyBenefit co miesiąc ma dołączać od kilku do kilkunastu pracodawców. Wybór benefitów jest w pełni automatyczny, a cały proces odbywa się online.

– Cieszymy się, że poszerzyliśmy ofertę świadczeń pozapłacowych o możliwość realizacji zakupów w sieci Żabka i tym samym wspieramy  pracowników, którzy aktualnie pracują w trybie home office, w realizacji codziennych zakupów mówi Robert Bogacki, członek zarządu MyBenefit.

Z kolei sieć sklepów Żabka wciąż rozwija aplikację żappka – ostatnio wprowadzono w niej między innymi możliwość śledzenia zamówionej przesyłki. Z samej aplikacji ma już korzystać ponad 3 mln klientów. Dodatkowo na warszawskiej Białołęce powstał pierwszy sklep Żabka zasilany w 100% zieloną energią. Przed sklepem znajduje się także EKOmat oraz stacja ładowania aut elektrycznych.