Klienci sklepów Reserved będą mogli odbierać swoje zakupy przez dostępne w trybie 24h/7 Paczkomaty. InPost udostępnił użytkownikom aplikację InPost Mobile – dzięki niej kupujący mogą między innymi sprawdzić wszystkie informacje dotyczące czasu realizacji dostawy oraz śledzić drogę przesyłki.

InPost nawiązuje współpracę z LPP i obniża ceny

– Preferencje i zachowania klientów zmieniają się wraz z rozwojem cyfryzacji, która napędza transformację w handlu detalicznym. Grupa LPP jest świadoma zmian na rynku i w swojej strategii stawia nie tylko na rozbudowę sieci sklepów stacjonarnych, ale także rozwój sieci sklepów internetowych. InPost jest świetnym partnerem logistycznym dla sklepów internetowych – komentuje Rafał Brzoska, prezes InPost.

Pod koniec września InPost obniżył ceny przesyłek nadawanych do Paczkomatów i przez Kuriera InPost. Obniżki sięgają nawet 20% i są w dużej mierze związane ze zbliżającym się świątecznym szałem zakupowym. Ceny dla najbardziej popularnych przesyłek (gabaryt A) nadawanych do Paczkomatu zostały obniżone z 14,99 zł do 11,99 zł. W przypadku większych paczek (gabaryt B) koszt został obniżony o 2 złote do kwoty 12,99 PLN.

Co ważne firma Rafała Brzoski nie będzie już wysyłać SMS-ów z informacją o statusie przesyłki – wszystko przez falę fałszywych wiadomości. Oszuści wysyłali SMS-y do klientów, podając się za InPost, w których informowali o koniecznej dopłacie w celu otrzymania przesyłki. W związku z tym InPost zachęca użytkowników do instalacji aplikacji mobilnej, w której można między innymi śledzić swoje zamówienia.