– Obserwując reakcję widzów po emisji pierwszej kampanii opartej na motywie „kury, znoszącej złote” zauważyliśmy, że wykorzystanie tego popularnego związku frazeologicznego spotkało się z pozytywną reakcją odbiorców. Kampania wzbudziła również spore zainteresowanie w social mediach, internauci zainspirowani reklamą inicjowali ciekawe dyskusje – mówi Piotr Machel, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji w Banku BGŻ BNP Paribas.

– Płatności mobilne zadomowiły się w naszym banku na dobre i ciągle przybywa użytkowników, którzy korzystają z tej możliwości. Poprzez kolejną odsłonę kampanii chcemy zachęcić jeszcze większą grupę klientów do  wygodnego mobilnego bankowania – dodaje Piotr Machel. 

Czytaj także: Szukasz pracy blisko domu? Ściągnij aplikację „Praca za rogiem”

Mobilna Premia 2 – kolejna odsłona promocji

Zgodnie z promocją „Mobilna Premia 2” nowi klienci, którzy założą darmowe Konto Optymalne, Konto Maksymalne lub Konto Premium w Banku BGŻ BNP Paribas, otrzymają zwrot złotówek jeśli użyją telefonu do płatności zbliżeniowych oraz mobilnych przelewów. W ten sposób telefon zupełnie jak „kura znosząca złote jajka” staje się źródłem dodatkowych pieniędzy.

Oferta dostępna jest dla klientów, którzy nie są lub nie byli posiadaczem/współposiadaczem konta osobistego w Banku BGŻ BNP Paribas w okresie 36 miesięcy przed datą złożenia wniosku o przystąpienie do promocji. W ramach oferty klient, w okresie 12 miesięcy od przystąpienia do promocji, korzysta z przyznawanej przez Bank premii w wysokości 1 zł za transakcję przy użyciu aplikacją mobilnej GOmobile (transakcja bezgotówkowa z konta w aplikacji GOmobile, za wyjątkiem płatności BLIK i założenia lokaty) oraz transakcji aplikacją Android Pay, którą obciążono Konto Osobiste. Premia przyznana w ramach promocji wynosi maksymalnie 25 zł w miesiącu, co daje w sumie 300 zł zwrotu w ciągu 12 miesięcy. Premia za dany miesiąc kalendarzowy wypłacana jest ósmego dnia kolejnego miesiąca.