Aktualizacja cennika została wprowadzona akurat przed nadchodzącym szczytem zakupowym. Zbliża się Black Friday, a zaraz potem czas przedświąteczny. Nowe stawki subskrypcji nie są jednak przejściową promocją, mają obowiązywać przez cały okres umowy.

Zmiany w cenniku ZEN dla merchantów

ZEN oferuje przedsiębiorcom subskrypcję bramki płatności w cenie 115 PLN miesięcznie. W jej ramach mogą korzystać ze stałych stawek prowizji od transakcji opłacanych BLIKIEM (0,18% + 0,18 PLN), kartami Mastercard i Visa (0,45% + 0,18 PLN) oraz Apple Pay i Google Pay (również 0,45% + 0,18 PLN).

Ponadto fintech w ramach nowej taryfy nie nalicza prowizji w przypadku płatności realizowanych przez klientów w aplikacji ZEN. Mogą to być płatności za pomocą kodu QR, czy też numeru telefonu.

– Najtańsza rynkowa prowizja za obsługę jednej z popularnych metod płatności wynosiła dotąd 1,19%, a najdroższa sięgała niemal 3%. Tym samym właściciele średnich lub większych e-sklepów musieli płacić prowizję dochodzącą nawet do kilkudziesięciu tysięcy złotych w skali roku. Żaden rozsądny sprzedawca nie może pozwolić sobie na rezygnację z bramki płatności i zmniejszenie komfortu klientów. Postanowiliśmy wyjść naprzeciw potrzebom merchantów i obniżyć ponoszone przez nich koszty do minimum – mówi Michał Bogusławski, Commercial Director z ZEN.COM.

Bramka płatnicza ZEN Checkout umożliwia sprzedawcom przyjmowanie płatności dokonywanych wieloma różnymi metodami m.in. kartami Mastercard i Visa, BLIKIEM, Apple Pay, Google Pay, Skrill, Paysafecard, WeChat Pay, Neosurf, Trustly, iDEAL. We wrześniu br. do tego grona dołączył PayPal.

ZEN to polski fintech, oferuje m.in. przelewy na numer telefonu, wymianę walut, kartę płatniczą od Mastercard, możliwość płatności zbliżeniowych opaskami Xiaomi Mi Band 6. Dzięki współpracy z Paysafe, wprowadził ostatnio opcję doładowania konta ZEN gotówką.