Bank zapewnia, że po zmianach użytkownicy bankowości internetowej i mobilnej łatwiej skorzystają z podstawowych funkcji – przelewu, historii, ustawień oraz szybciej odnajdą interesujące ich produkty i usługi.

ING Bank Śląski zmienia wygląd aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego

Co dokładnie się zmieniło? Utworzono Profil użytkownika, czyli miejsce, w którym klient może m.in. zmienić swoje dane osobowe, ustawienia systemu, sprawdzić wiadomości od banku oraz skorzystać z sekcji Kontakt i pomoc. Profil użytkownika znajduje się w prawym, górnym rogu strony po zalogowaniu.

Rozdzielono także Dane i Ustawienia na Moje dane i Ustawienia. Dzięki temu użytkownicy widzą uporządkowane dostępne opcje, ograniczone liczbowo w poszczególnych zakładkach – wyjaśnia ING Bank Śląski. Pogrupowano także usługi, takie jak płatności, zarządzanie finansami, czy dokumenty, a poszczególne z nich zostały krótko opisane.

ING zmienił także kolory niektórych przycisków w Moje ING i Moje ING mobile. Przykładowo przycisk „Wyloguj” zmienił kolor na niebieski, a powiadomienia na fioletowy. Większy kontrast kolorów ma ułatwić korzystanie z systemu osobom z wadami wzroku.

To kolejne zmiany w bankowości elektronicznej Śląskiego. Kilka tygodni temu ING udostępnił prośbę o przelew BLIK oraz podział rachunków. Z kolei w serwisie Moje Usługi (należącym do banku) udostępniono odroczone płatności Twisto.