Zonifero zamierza w przeciągu 5 lat znaleźć się w globalnym top 3 światowych rozwiązań technologicznych wspierających pracę biurową. Rynek, który zamierza podbić obecnie wart jest ponad 2,5 mld USD.
Startup wygenerował ponad 4 mln PLN przychodu od początku funkcjonowania jego aplikacji. Docelowa struktura przychodów spółki będzie oparta o wpływy ze stałych opłat licencyjnych. Obecnie wskaźnik MRR, czyli miesięczny powtarzalny przychód spółki wzrósł w ciągu roku 5,5 razy.
Co oferuje Zonifero?
Aplikacja Zonifero to cyfrowa platforma stworzona do wsparcia pracowników i pracodawców w nowej rzeczywistości pracy hybrydowej. Rozwiązanie pozwala pracownikom na zarezerwowanie tak zwanego gorącego biurka, sali konferencyjnej czy miejsca parkingowego.
Zonifero jest wykorzystywane przez czołowych deweloperów, działających na polskim rynku nieruchomości. Obecnie z aplikacji korzysta ponad 20 tys. pracowników, a powierzchnia biur wyposażonych w rozwiązanie przekracza 200 tys. m2. Spółka realizowała wdrożenia nie tylko w Polsce, ale również w Singapurze, we Francji, na Węgrzech, w Czechach i Belgii.
Crowdfundingowa emisja akcji Zonifero
Zgodnie z zapowiedziami Zonifero przeprowadza właśnie rundę crowdfundingową. Startup w zbiórce publicznej pozyskał już ponad 1 mln PLN. Maksymalna kwota, po jaką sięga podczas tej emisji to 2,5 mln PLN. Zapisy na akcje Zonifero przy wycenie pre-money na poziomie 12 mln PLN potrwają do 9 listopada 2021 r. Akcje spółki można nabyć za pośrednictwem platformy crowdfundingowej StockAmbit.
Pozyskane w drodze crowdfundingu środki Zonifero zamierza przeznaczyć m.in. na uruchomienie wersji aplikacji w modelu self-service SaaS, poprawienie Customer Experience i skalowanie biznesu na globalnych rynkach.
– Przyszedł czas na skalowanie naszego pomysłu poprzez rozwój aplikacji w modelu self-service SaaS, który pozwoli nam szybciej wdrażać rozwiązanie u klienta niezależnie od jego lokalizacji – mówi Jacek Ratajczak CEO Zonifero.