Aplikacja mobilna goodie oraz strona internetowa prezentuje oferty ponad 600 marek sklepów stacjonarnych, internetowych i restauracji w całej Polsce oraz informacje o ponad 1600 zniżkach, bieżących promocjach oraz wyprzedażach. To wygodny, osobisty doradca zakupowy, pozwalający łatwo wyszukać atrakcyjne oferty w określonej lokalizacji.

Czytaj także: mBank ostrzega przed złośliwymi aplikacjami. Kryptowaluty w tle

Do czego służy platforma goodie?

Millennium Goodie jest spółką grupy Banku Millennium, powołaną jako wewnętrzny start-up w grudniu 2016 roku. To bezpłatna platforma ̶ aplikacja mobilna i strona internetowa ̶ zbierająca informacje o zniżkach i programach rabatowych oraz ułatwiająca planowanie i robienie zakupów. Wyposażona jest w rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji oraz geolokalizacji, dzięki czemu dostarcza oferty dopasowane do indywidualnych preferencji użytkownika i miejsca, w którym się znajduje (np. w wybranych galeriach handlowych). Goodie zapewnia również dostęp do aktualnych gazetek promocyjnych wielu znanych sieci handlowych. W ostatnim czasie została uruchomiona możliwość wyszukiwania głosowego w aplikacji goodie, dzięki której można błyskawicznie znaleźć interesującą ofertę w dobrej cenie.

̶  Pracujemy nad tym, aby goodie było użytecznym i intuicyjnym narzędziem, pomocnym w trakcie całego procesu zakupowego. Aplikacja goodie jest wzbogacana o kolejne funkcje, np. wyszukiwane głosowe, czy możliwość wygodnego zakładania i przechowywania kart stałego klienta wybranych galerii handlowych. Za jakiś czas goodie umożliwi wszystkim zainteresowanym firmom, z innymi bankami włącznie, samodzielne zarządzanie ich ofertą prezentowaną na platformie – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium i Prezes Millennium Goodie.

– Aplikacja goodie będzie również umożliwiała komunikację między swoimi użytkownikami. Połączy wiele funkcji, które dziś dostępne są w osobnych aplikacjach, stając się nieodłącznym towarzyszem codziennych zakupów i świetnym rozwiązaniem zarówno dla klientów, jak i sprzedawców. Liczba pobrań aplikacji przekroczyła już 150 tysięcy, co potwierdza, że goodie dobrze odpowiada na potrzeby współczesnych, wymagających użytkowników – dodaje.

Czytaj także: Jak poprawić jakość Internetu? Brytyjczycy mają pomysł

Jakie marki współpracują z goodie?

Od czasu uruchomienia platformy goodie dołączyło do niej szereg popularnych marek, została także wprowadzona unikatowa możliwość elektronicznego zakładania kart stałego klienta w aplikacji mobilnej i korzystania ze zniżek w ramach oferty wybranych galerii handlowych, oferujących karty lojalnościowe dla swoich klientów. Przygotowany przez zespół Millennium Goodie mechanizm do obsługi programów lojalnościowych zapewnia dużą elastyczność i wspiera istniejące programy np. w Galerii Arkadia, Galerii Mokotów, Galerii Wileńskiej w Warszawie oraz CH Wroclavia we Wrocławiu. Pozwala także uruchamiać nowe rozwiązania dla partnerów biznesowych, z uwzględnieniem ich specyficznych potrzeb.

Goodie jest wyłącznym dostawcą programu lojalnościowego dla klientów CH Blue City w Warszawie. Wkrótce takie programy będą dostępne w innych miastach. Goodie regularnie organizuje specjalne wydarzenia w centrach handlowych i ogólnopolskie akcje promocyjne wspólnie z rozpoznawalnymi markami, podczas których użytkownicy aplikacji mogą skorzystać z wyjątkowych zniżek, dostępnych tylko w goodie. Dotychczas takie akcje były przeprowadzone z firmami Grycan, Telepizza, Lagardere (spółka zarządzająca m.in. sieciami sklepów Relay, Inmedio, 1minute), Perfumesco.pl czy home&you.

Platforma goodie jest bezpłatna i dostępna dla wszystkich użytkowników jako aplikacja na smartfony i urządzenia mobilne z systemami Android i iOS oraz jako strona internetowa.