W ankietach wypełnianych przez użytkowników Trustpilot oceniane były wszystkie produkty oferowane przez 4Finance. Wiodące w grupie marki: Vivus i Zaplo zostały ocenione jako „Doskonałe”. Liczba użytkowników Trustpilota przekracza 6,3 miliona. To jedno z najdynamiczniej rozwijających się narzędzi służących do badania opinii konsumentów.

Czytaj także: Marek Dietl nowym prezesem GPW

Vivus doceniony przez Trustpilot

Doskonały wynik nie zaskakuje. Vivus Finance od ponad 12 miesięcy utrzymuje wskaźnik zadowolenia klientów NPS na stałym poziomie ok. 60, tym samym plasując się w światowej czołówce. Oceny zbierane na platformie Trustpilot są potwierdzeniem niezmiennie wysokiej jakości obsługi, oferowanej przez firmę.

Marka Vivus w Danii była jedną z pierwszych firm, które rozpoczęły korzystanie z Trustpilota w 2012 roku. Narzędzie to umożliwiło jej bieżący kontakt z klientami oraz ciągłe dostosowywanie oferty do potrzeb rynków. Jens-Ole Kyhl Klitgaard, prezes Vivusa w Danii, uważa, że podobne do Trustpilota fora stanowią przyszłość branży

– Oferując klientom publiczne i anonimowe forum, na którym mogą dzielić się swoimi opiniami i doświadczeniami, otrzymujemy bezpośrednie i autentyczne opinie, dotyczące świadczonych przez nas usług. Dla naszego biznesu doświadczenia klientów mają decydujące znaczenie, dlatego bardzo cięszę się z opinii, które otrzymujemy. Zwłaszcza, że nasi klienci to głównie osoby z pokolenia Y, które coraz częściej zarządzają swoimi finansami osobistymi za pomocą telefonów komórkowych. Ich opinie pozwalają nam przygotowywać produkt skrojony pod ich potrzeby. – komentuje Jens-Ole Kyhl Klitgaard.

Polski oddział Vivus korzystanie z platformy rozpoczął później, dotąd polegając na wewnętrznych metodach badania satysfakcji klientów. Również Loukas Notopoulos, prezes Vivusa w Polsce, jest zdania, że platformy, takie jak Trustpilot, mają pozytywny wpływ na rynek, a na ich działaniu korzystają zarówno firmy, jak i klienci.

– Budując sukces Vivusa w Polsce dużą wagę przykładaliśmy do opinii klientów. Zaproponowaliśmy produkt finansowy na jasnych zasadach i ciągle zbieramy feedback. Na tej podstawie wprowadzamy też zmiany w ofercie i promocje. Narzędzia takie jak TrustPilot bardzo pomagają obu stronom rynku. Po pierwsze, pozwalają klientom natychmiast dowiedzieć się z jaką usługą mają do czynienia. To anonimowa i rzetelna platforma wymiany opinii. Po drugie pozwalają nam bardzo szybko reagować na zmiany oczekiwań i nastroje klientów. Wysoki rating Vivusa wskazuje na to, ze praca i zaangażowanie naszych pracowników, przynoszą wymierne efekty. – mówił Notopoulos.