Efigence
O innowacjach na polskim rynku w obszarach digital banking i fintech rozmawiamy z Markiem Lesiakiem, prezesem i CTO w Efigence.
Jesteśmy o wiele lepiej przygotowani, aby tworzyć trafione strategie i najlepsze, możliwe narzędzia w digitalowym ekosystemie banków.
Co tak naprawdę znaczy „stworzyć zupełnie od początku nową aplikację bankową”? Efigence wyjaśnia czym wyróżniać się na tle licznych fintechów i neobanków.
Uczestnicząc w wydarzeniu, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych.
Jak wyglądała współpraca z bankiem? Jak przebiegała praca nad aplikacją? Jakie są główne trendy w rozwoju aplikacji mobilnych?
Cykl dedykowany jest osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów, czy też usług w digitalu.
Ważne jest, aby stale ewoluujący cyfrowo użytkownicy otrzymywali narzędzia, które są przyjemne w użytkowaniu i dają im ułatwienia, jakich potrzebują – choć może nawet sobie z tego jeszcze nie zdają sprawy.

