Klienci będą mogli skonsultować się z lekarzem internistą przez telefon. Oferta została przygotowana we współpracy z PZU Zdrowie.

Nielimitowane konsultacje

Usługa telemedycyny, z której mogą korzystać nowi posiadacze rachunków w Alior Banku, zawiera nielimitowane e-konsultacje u lekarza internisty. Ponadto, w ramach usługi mają oni możliwość otrzymania recept, skierowań i zwolnień. Infolinia medyczna i portal pacjenta mojePZU.pl dostępne są 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Wprowadzenie usługi telemedycyny jest odpowiedzią banku na potrzeby klientów w obecnej sytuacji pandemicznej, podczas której preferowany jest kontakt zdalny. Dzięki temu udogodnieniu klienci zyskują dostęp do szybkiej i przede wszystkim bezpiecznej e-konsultacji z lekarzem.

Aktywni klienci zyskują więcej

Aby otrzymać kod uprawniający do korzystania z usługi telemedycyny, należy złożyć wniosek o Konto Jakże Osobiste na specjalnej podstronie Alior Banku, zaakceptować Regulamin promocji, a następnie spełnić wszystkie wskazane w nim warunki promocji, w tym wyrazić wymagane zgody.

W kolejnym kroku należy zalogować się do aplikacji Alior Mobile i wykonać co najmniej 3 transakcje bezgotówkowe kartą lub BLIKIEM. Klient ma na to 30 dni od złożenia wniosku. Osoby, które spełnią warunki promocji wskazane w Regulaminie promocji „Telemedycyna” dla klientów otwierających Konto Jakże Osobiste w Alior Banku, otrzymają w wiadomości SMS specjalny kod, który będą mogli aktywować na portalu pacjenta mojePZU lub za pośrednictwem infolinii PZU Zdrowie.

Na aktywację nagrody, która upoważni ich do korzystania z tej usługi przez rok za darmo, będą mieli 30 dni. Aby usługa była aktywna przez cały okres jej obowiązywania, konieczne będzie zalogowanie się raz w miesiącu do Alior Mobile i wykonanie co najmniej 3 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKIEM. Niespełnienie tych wymogów przez 2 miesiące z rzędu, będzie skutkowało wyłączeniem dostępu do usługi telemedycznej.

– Połączenie opieki telemedycznej i bankowości mobilnej to znak naszych czasów. Klienci coraz częściej załatwiają zdalnie codzienne sprawy. Wybierają również taki sposób kontaktu z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej. Przewidujemy, że usługi e-zdrowia, nawet po zakończeniu pandemii, staną się naturalnym uzupełnieniem tego, w jaki sposób korzystamy z opieki medycznej – wyjaśnia Anna Janiczek, prezes Zarządu PZU Zdrowie.