15 listopada 2018, 10:00:III Edycja Kongresu 590 - Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego - G2A Arena Jasionka 954 36-002 Rzeszów, Polska

Alior Bank z prestiżowym wyróżnieniem

Alior Bank z prestiżowym wyróżnieniem

Alior Bank zdobył złoto w kategorii „Offering Innovation”, na prestiżowym konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards, organizowanym przez EFMA. To właśnie tam co roku wyłaniane są jedne z najbardziej innowacyjnych usług finansowych na świecie.

Polski bank otrzymał wyróżnienie za Konto Jakże Osobiste. To już szósta edycja plebiscytu, w której tym razem nagrodzono osiem banków z trzech kontynentów. W tym roku do rywalizacji zostało zgłoszonych blisko 421 projektów z ponad 180 instytucji, reprezentujących 59 krajów.

Alior Bank zdobywa złoto w Lizbonie za Konto Jakże Osobiste

Powiększ

Efma-Alior-Bank
Ewelina Gulbinowicz, Menedżer ds. Marketingu Alior Banku i współautorka projektu odebrała dzisiaj statuetkę w Lizbonie.

Konto Jakże Osobiste klient może „ułożyć” po swojemu, zarządzając samodzielnie dodatkowymi korzyściami do rachunku i indywidualnie dobierając je do swoich potrzeb. Przy spełnieniu warunków w postaci miesięcznie jednorazowego wpływu środków na konto w kwocie min. 1500 zł i wykonania 300 zł transakcji bezgotówkowych, klient jest zwolniony z opłat za prowadzenie konta i kartę debetową.

Na ostateczną klasyfikację w konkursie wpływ miały w równym stopniu głosowanie komisji, składającej się z kilkudziesięciu członków zarządów największych banków detalicznych na świecie, a także głosy członków organizacji EFMA, oddawane on-line. Rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród miało miejsce podczas uroczystej gali 17 października br. w Lizbonie.

European Financial Management Association (EFMA) to organizacja skupiająca bankowych i ubezpieczeniowych profesjonalistów, wyspecjalizowanych w marketingu i dystrybucji usług finansowych. Instytucja, zrzeszająca ponad 3300 firm z ponad 130 krajów, zajmuje się badaniami, wydaje branżowe raporty i publikacje, organizuje międzynarodowe konferencje, a także – we współpracy z Accenture, firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu – coroczny prestiżowy konkurs Distribution & Marketing Innovation Awards.

/Rafał Tomaszewski