Allianz i Visa wdrażają aplikację do płatności mobilnych

0
Asia Stankiewicz
Asia Stankiewicz
#Visa
Opublikowano: 28 lutego 2018 Aktualizacja: 19 lutego 2019

Visa wraz z Allianz Partners udostępniają konsumentom nowe, innowacyjne rozwiązanie płatnicze: Allianz Prime. Aplikacja mobilna jest pierwszą tego typu w branży ubezpieczeniowej – łączy funkcje płatności mobilnych i programu lojalnościowego, umożliwiając konsumentom dokonywanie szybkich, bezpiecznych i łatwych płatności mobilnych w terminalach POS i sklepach internetowych.

Innowacyjne rozwiązanie mobilne oferujące konsumentom bezpieczne płatności mobilne w terminalach POS i online, funkcję śledzenia wydatków i program lojalnościowy oraz usługę ochrony płatności cyfrowych (Digital Payments Protection).

Czytaj także: Shumee zaszumiało rok temu. Jak im idzie?

Bezpieczne płatności mobilne

Nowa aplikacja ma wbudowane zabezpieczenia oparte o pionierską technologię Visa, zastępującą wrażliwe dane karty płatniczej unikatowym ciągiem cyfr, tzw. tokenem, która pozwala na nieujawnianie tych danych w procesie przetwarzania płatności. Użytkownicy Allianz Prime mają również dostęp do atrakcyjnego programu lojalnościowego, funkcji śledzenia wydatków ułatwiającej zarządzanie środkami pieniężnymi, oraz ze świadczonej przez Allianz Partners usługi ochrony płatności cyfrowych (Digital Payments Protection).

Od 27 lutego br. aplikacja jest testowana we Włoszech wśród klientów Allianz. Użytkownicy Allianz Prime mogą dokonywać bezpiecznych płatności mobilnych we wszystkich terminalach płatniczych obsługujących płatności zbliżeniowe na całym świecie. Integracją procesów przetwarzania danych transakcji oraz obsługi programu lojalnościowego zajmuje się firma Wirecard – partner technologiczny Allianz w zakresie cyfrowych rozwiązań finansowych. Allianz Prime została zaprojektowana jako globalna platforma, którą w łatwy sposób można wdrożyć na rynkach krajowych.

Czytaj także: Kto będzie szefem Departamentu FinTech w KNF?

Nowa globalna platforma

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Allianz Partners, której owocem jest zintegrowane rozwiązanie mobilne, nowatorsko łączące w sobie funkcje płatności, śledzenia wydatków oraz ulepszonego ubezpieczenia. Wdrażając swoją pierwszą aplikację płatności mobilnych, Allianz nie tylko opracował nowy sposób przyciągania i nagradzania klientów, lecz również zaoferował im nowy sposób dokonywania płatności – online i tradycyjnych – na całym świecie, wraz z funkcją śledzenia wydatków – mówi Mike Lemberger, Senior Vice President, Product Solutions, Visa w Europie.

– Korzystając ze wsparcia naszych partnerów w zakresie technologii cyfrowych – Visa i Wirecard – zespół innowacji Allianz Partners stworzył rozwiązanie Allianz Prime, oferujące naszym klientom swobodę i ochronę przy dokonywaniu bezpiecznych płatności mobilnych – zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i online – w dowolnym czasie i miejscu – informuje Matthias Wünsche, Head of Market Management and Innovation, Allianz Partners.

– Co więcej, tworzy ono również globalną platformę, dzięki której podmioty operacyjne grupy Allianz mogą codziennie kontaktować się z klientami, wzbogacając w ten sposób tradycyjne formy ubezpieczeń o nowe technologie i usługi – dodaje.

Czytaj także: Branża automotive odważnie wchodzi w chmurę

Jak działa Allianz Prime?

Proces rejestracji jest prosty i wygodny: po ściągnięciu aplikacji Allianz Prime i zapisaniu się klienta do usługi, firma Wirecard, będąca wydawcą kart Visa, natychmiast tworzy wirtualne konto, które można doładować z dowolnego rachunku bankowego lub za pomocą karty kredytowej Visa klienta. Aby dokonywać mobilnych płatności zbliżeniowych wystarczy, że użytkownik usługi jednym kliknięciem doda kartę Visa do swojego portfela elektronicznego.

Najważniejsze korzyści:

  • klienci mogą dokonywać płatności mobilnych we wszystkich terminalach przystosowanych do obsługi płatności zbliżeniowych na całym świecie;
  • za każdy dokonany zakup mogą zbierać punkty i nagrody;
  • jednocześnie użytkownicy usługi mogą śledzić i kontrolować swoje wydatki za pomocą inteligentnego narzędzia analitycznego;
  • usługa Allianz Digital Payments Protection zapewnia ochronę przed nadużyciami, chroni i wspiera klienta w wypadku otrzymania wadliwego lub uszkodzonego towaru zakupionego online, oraz zapewnia wypłatę rekompensaty finansowej w przypadku straty.

Czytaj także: Tylko 17% pracowników ma poczucie wysokiej produktywności w pracy

Visa/AS

 


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

allianz-i-visa-wdrazaja-aplikacje-do-platnosci-mobilnych