Amazon opublikował raport dotyczący ochrony marek (Brand Protection Report) za rok 2020. Raport zawiera informacje o tym, w jaki sposób firma dba o to, aby oferty sprzedaży wystawiane w jej serwisach dotyczyły tylko autentycznych produktów.

Uczenie maszynowe rozpozna podróbki

Amazon dokonuje inwestycji w technologię, opartą na uczeniu maszynowym, aby chronić klientów przed fałszerzami oraz pociągać do odpowiedzialności oszustów. Do końca 2020 roku Amazon zainwestował ponad 700 milionów dolarów i zatrudnił ponad 10 000 osób, aby chronić swoje serwisy przed oszustwami i nadużyciami.

– Nasz zespół nieustanne pracuje nad innowacjami, co pozwoliło powstrzymać 6 milionów prób utworzenia kont sprzedawcy i ponad 10 miliardów publikacji podejrzanych ofert. Tak wyglądają nasze starania w drodze do celu, jakim jest zero podróbek – powiedział Dharmesh Mehta, wiceprezes ds. zaufania klienta i wsparcia partnerów, Amazon

Amazon umożliwia markom współpracę za pomocą narzędzi takich jak Brand Registry, Transparency i Project Zero. Narzędzia te są oparte na technologii Amazon i wiedzy każdej marki na temat własnych produktów. Amazon pociąga fałszerzy do odpowiedzialności za pośrednictwem systemu sądownictwa i postępowania karnego.

Aby wyświetlić raport dotyczący ochrony marek Amazon 2020, kliknij tutaj.