TGD Audience pozwala w prosty sposób monitorować aktywności użytkowników oraz weryfikować skuteczność prowadzonych działań marketingowych. Przedsiębiorcy mają możliwość integracji panelu analitycznego TGD Audience ze swoimi serwisami internetowymi, czy sklepami e-commerce. W chwili obecnej narzędzie oferuje monitoring aktywności użytkowników w sieci, tworzenie szczegółowych profili klientów, działania i raporty w zakresie kampanii online. Dodatkowym elementem jest wsparcie konsultanta oraz indywidualne doradztwo.

– Podstawą przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej jest wysoka jakość danych i analiza aktywności użytkowników w sieci. Dzięki TGD Audience, inwestując nieduże budżety reklamowe, każdy z naszych klientów może bardzo precyzyjnie kierować przekaz do użytkowników spełniających odpowiednie kryteria.– mówi Remigiusz Łagodzki, Head of Media Department w TogetherData.

TGD Audience analizuje ruch na stronie internetowej sklepu i dostarcza informacji o realnych wynikach przeprowadzonych kampanii reklamowych. Wykorzystuje wysokiej jakości dane, które dotyczą konkretnych użytkowników – zainteresowań, intencji zakupowych i ich faktycznych działaniach w internecie.

– Dzięki wielowymiarowej analizie danych potrafimy dostarczyć, na przykład właścicielowi e-sklepu, pełny opis klientów robiących zakupy, a nie wszystkich, którzy przeglądają jego stronę internetową. – mówi Łagodzki.

– Aby dokładniej klasyfikować dane, TGD Audience wzbogaca informacje o kontrahentach, które klient posiada w swoich bazach o dodatkowe dane o aktywności i profilu pochodzące z zewnętrznych źródeł. Ich poziom dogłębności zależny jest od możliwości pozyskania informacji o aktywności danych użytkownikach w sieci. Nie działa wyłącznie w oparciu o profile bliźniacze, z których najczęściej korzystają inne firmy. – dodaje Łagodzki.

Czytaj także: Poznajcie IQ OCR – Inteligentny system rozpoznający kluczowe dane z dokumentów

Przejrzystość raportów

TDG Audience umożliwia samodzielną ocenę danych w oparciu o przejrzyste raporty, które zawierają analizę i opis ruchu online i offline wraz z opinią zespołu wykwalifikowanych badaczy danych.

Właściciel witryny nie musi de facto posiadać specjalistycznej wiedzy, ani własnego działu analitycznego, żeby przeprowadzić skuteczną kampanię reklamową.

Czytaj także: Oto najważniejsze fintechy na świecie

Konsulting w pakiecie

TGD Audience oferowane jest w systemie pakietowym. Dostępne są 4 warianty, zróżnicowane pod kątem usług. W zależności od potrzeb danego e-commerce, klient może skorzystać z doradztwa w różnym wymiarze. Od krótkiej rekomendacji, standardowo dołączanej do raportu, po rozbudowany konsulting. W ramach indywidualnego wsparcia, dedykowany zespół badaczy danych wzbogaca wyniki raportów szczegółową analizą. To pozwala efektywniej planować, prowadzić i targetować kampanie reklamowe.

– Bez względu na wybrany pakiet, właściciel e-commerce zawsze otrzymuje od nas wsparcie. Wspólnie analizujemy raporty i w różnym zakresie wskazujemy, która grupa docelowa jest najlepsza dla danego e-biznesu. Konsulting wpisany jest w strategię działań TogetherData. Można powiedzieć, że doradzając klientom zaczynamy pracę tam, gdzie konkurencja ją kończy. Innymi słowy, nie zostawiamy klienta z danymi samemu sobie. – podsumowuje Remigiusz Łagodzki.