– Klient, który posiada dostęp do profilu indywidualnego i firmowego loguje się do aplikacji jednym hasłem i może przełączać widok pomiędzy tymi profilami, bez konieczności przelogowywania. Jeśli użytkownik posiada kilka rachunków, może ustanowić jeden domyślny, który wyświetli się bezpośrednio po zalogowaniu. A jeśli ktoś prowadzi kilka firm, to każda z nich będzie prezentowana w ramach osobnego profilu – informuje Michał Czurabski, manager Zespołu Rozwoju Bankowości Mobilnej z Credit Agricole.
Czytaj także: Śmiertelny wypadek z udziałem samochodu bez kierowcy
Inne nowości w aplikacji mobilnej Credit Agricole
Inną nowością jest automatyczna prezentacja salda na rachunku bezpośrednio po uruchomieniu aplikacji. Użytkownik (zarówno indywidualny, jak i firmowy) może łatwo sprawdzić ile ma środków na koncie, bez konieczności logowania się – wystarczy, że kliknie w ikonkę na ekranie. Klient sam decyduje, czy woli sprawdzać saldo przedstawione jako rzeczywistą wartość liczbową, czy też jako procent ustalonej wcześniej kwoty.
Załóż konto BEZ OPŁAT w CREDIT AGRICOLE
CA24 Mobile wyróżnia się na rynku możliwością założenia mobilnej lokaty firmowej. Lokata zakładana w ten sposób ma oprocentowanie wyższe o 0,3 proc. od lokat dla firm dostępnych standardowo np. w placówkach bankowych. Warto także wspomnieć, że gama obsługi języków aplikacji CA24 Mobile została rozszerzona o dwa kolejne języki (oprócz polskiego i angielskiego): francuski i ukraiński.
Z nowej wersji aplikacji CA24 Mobile mogą korzystać wszyscy użytkownicy systemów Android (od wersji 4.0), iOS (od wersji 10) oraz Windows Phone (od wersji 8). Klienci, którzy dotychczas nie korzystali z serwisu mobilnego Credit Agricole, muszą podpisać umowę bankowości elektronicznej. Mogą to zrobić w dowolnej placówce banku, a także za pomocą serwisu internetowego.
Czytaj także: Roboty opanowują niemiecki rynek