EnveloBank jest bankowością cyfrową Banku Pocztowego i aplikacją, pozwalającą w wygodny sposób korzystać z bankowości mobilnie i internetowo. Do tej pory platforma była zarezerwowana tylko dla nowych klientów, ale od dzisiaj mogą z niej korzystać także obecni użytkownicy Banku Pocztowego. Numery rachunków nie ulegną zmianie.

Obecni klienci Banku Pocztowego mogą już korzystać z EnveloBanku

W pierwszej kolejności z EnveloBanku skorzystają klienci użytkujący obecnie bankowość internetową Pocztowy24 – jest ich ponad 500 tys. Tym kanałem będą mogli złożyć wniosek o dostęp do platformy EnveloBanku. W sumie Bank Pocztowy obsługuje prawie 1 milion klientów.

Na początku dotychczasowi klienci Banku Pocztowego, którzy złożą wniosek o dostęp do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej EnveloBank w dalszym ciągu będą mieli dostęp także do serwisu Pocztowy24. W każdym z kanałów będą mogli obsługiwać swoje dotychczasowe produkty z wyjątkiem karty kredytowej.

Jeszcze w tym roku Bank Pocztowy planuje udostępnić EnveloBank już wszystkim dotychczasowym klientom, bez konieczności składania wniosku. Jednocześnie w dalszym ciągu klienci będą mogli równolegle korzystać z bankowości internetowej Pocztowy24. Nowi klienci dołączający do banku po tej dacie będą otrzymywać już dostęp jedynie do bankowości internetowej EnveloBanku.

Już niedługo w Banku Pocztowym pojawią się kolejne płatności mobilne – do Google Pay dołączą Apple Pay i Garmin Pay. W pierwszej kolejności pojawi się zapewne mobilny portfel dla posiadaczy iPhone’ów.