Aplikacja Mobilny Agent LINK4 ma wesprzeć codzienną pracę agentów, którzy współpracują z LINK4. Narzędzie umożliwia m.in. wykonanie oględzin za pomocą zdjęć, przygotowanie oferty polis komunikacyjnych OC, czy dołączenie wymaganych dokumentów do polisy. Pierwszą wersję niewielka grupa agentów mogła testować jeszcze przed pandemią. Model pracy zdalnej przyspieszył prace nad jej rozwojem. Więcej wiedzy na temat innowacji z zakresu insurtech można czerpać z podcastów z serii InsurTalk.

Aplikacja LINK4

Musimy być przygotowani na mobilne działania

– Pełne wdrożenie aplikacji planowaliśmy w tym roku i cieszę się, że udało nam się ten cel zrealizować, zwłaszcza że pandemia postawiła przed nami wiele innych wyzwań – wyjaśnia Jarosław Pilzak, dyrektor ds. analiz i projektów sprzedaży agencyjnej w LINK4. – Wiosenny lockdown był też dla nas dodatkową motywacją, by rozwijać to narzędzie, bo dziś w każdej chwili powinniśmy być przygotowani na mobilne działanie – dodaje.

Pierwsi użytkownicy pozytywnie oceniają aplikację wskazując, że przyspiesza kalkulację ofert – od pełnego wdrożenia wyliczyli ich już ponad 2 tysiące. Agenci przyznają jednak, że najchętniej korzystają z możliwości przesyłania dokumentów za jej pośrednictwem, w sumie przekazali w ten sposób ich ponad 3 tysiące.

/Fintek.pl/LP