23 października 2018, 10:00:I Love Crypto 2018 - Złote Tarasy, Złota 59,00-120 Warszawa,Polska

Apple Music – promocja dla studentów dostępna także w Polsce

Użytkownicy sprzętu firmy Apple wiedzą, że ich usługa Apple Music była dostępna w Polsce jedynie w swej regularnej cenie. Teraz ulega to zmianie. Każdy student w Polsce posiadający uczelniane konto e-mail będzie mógł z niej korzystać z 50% zniżką.

Studenci na co dzień borykają się z wieloma finansowymi problemami, mimo tego wciąż chcą być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Firma Apple troszcząc się o dobro studentów wprowadza, również w Polsce, zniżkę na Apple Music. Dzięki niej studenci zapłacą jedynie 9,99 zł za miesięczny abonament. O sprawie informuje TechCrunch.

Czytaj także: Apple, Microsoft, a nawet Orlen… Oni mogą założyć bank w Hong Kongu

Jak uzyskać zniżkę?

Do skorzystania z promocji nie potrzeba wiele, a proces weryfikacji nie jest złożony. Należy być jedynie uczestnikiem studiów licencjackich bądź magisterskich oraz posiadać uczelniane konto e-mail. Zostanie ono sprawdzone w systemie UNiDAYS, a oferta będzie dostępna przez 4 lata od momentu założenia konta.

Do tej pory oferta niepełnego miesięcznego abonamentu była dostępna jedynie dla studentów w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Irlandii, Australii i Nowej Zelandii. Teraz usługa rozszerzana jest na 82 nowe rynki, czyli prawie wszystkie kraje, w których jest ona dostępna – m.in. Izrael, Malezja, czy Tajwan.

Czytaj także: Dramat fanów Apple – nie będzie kolejnej edycji iPhone SE

apple music

Poszerzenie grupy klientów

Posunięcie Apple może jeszcze bardziej zwiększyć jego popularność wśród użytkowników. Dane pokazują, że roczna liczba subskrypcji w Apple Music na amerykańskim rynku zwiększa się o 5% rocznie, podczas gdy w Spotify jest to jedynie 2%. Nie zmienia to faktu, że w Polsce póki co to Spotify króluje na rynku streamingu muzyki.

Czy rabaty dla studentów zmienią pozycję Apple Music na świecie? Jest to na pewno taktyka, którą firma Apple stosuje od lat, by zyskać nowych klientów. Społeczność akademicka zawsze szuka okazji do promocji na sprzęt lub oprogramowanie, może więc się okazać, że posunięcie Apple było słuszne i przyniesie wiele korzyści dla firmy.

Czytaj także: Apple nieufne wobec biometrii? Nowa funkcja w iOS 11