O planowanym udostępnieniu asystenta głosowego w IKO na iOS napisał na Linkedinie Kamil Konikiewicz, dyrektor ds. AI w PKO Banku Polskim.

Asystent głosowy w aplikacji IKO na iOS już niebawem

PKO Bank Polski udostępnił asystenta głosowego wszystkim użytkownikom IKO na Androidzie w zeszłym tygodniu – przy okazji aktualizacji wprowadzającej możliwość otwarcia konta za pomocą selfie. Kilka dni później aktualizacji doczekała się wersja IKO na iOS, ale na razie bez funkcji asystenta głosowego.

Z zapewnień przedstawicieli największego polskiego banku wynika, że użytkownicy IKO na iPhone’ach nie będą musieli długo czekać na kolejną aktualizację. Kamil Konikewicz napisał na Linkedinie, że asystent głosowy na iOS pojawi się „już naprawdę niedługo”.

Na razie dzięki funkcji Talk to IKO można między innymi zlecić przelew, sprawdzić historię i stan konta oraz dokonać płatności BLIKIEM. Więcej o możliwościach asystenta głosowego w IKO i dalszych planach PKO Banku Polskiego w tym zakresie można przeczytać w wywiadzie z Kamilem Konikiewiczem, dyrektorem AI w PKO BP. Z rozmowy dowiecie się jak największy polski bank wdraża sztuczną inteligencję i do czego może przydać się asystent głosowy w bankowej aplikacji mobilnej