Za pomocą asystenta głosowego można między innymi zrobić przelew, wyszukać transakcje w historii filtrując je według daty, kwoty, i typu, użyć kodu BLIK, doładować telefon na kartę, czy sprawdzić stan konta. Asystent wciąż się uczy, dlatego stopniowo będzie mógł obsługiwać kolejne polecenia.

Z aplikacją iKO porozmawiają także użytkownicy iPhone’ów

Kilka tygodni temu informowaliśmy, że asystent głosowy w IKO jest dostępny dla wszystkich użytkowników na Androidzie. Wtedy PKO BP zapewniał, że na systemach iOS nowa funkcja pojawi się już niebawem i słowa dotrzymał.

Warto przypomnieć, że pod koniec lipca pojawiła się aktualizacja aplikacji IKO na iOS, w ramach której klienci otrzymali dostęp między innymi do otwierania kont za pomocą selfie. Nowa wersja apki umożliwiła także dostęp do samochodowej platformy Automarket od PKO BP i wprowadziła odświeżony wygląd menu.

Więcej o możliwościach asystenta głosowego w IKO i dalszych planach PKO Banku Polskiego w tym zakresie można przeczytać w wywiadzie z Kamilem Konikiewiczem, dyrektorem AI w PKO BP. Z rozmowy dowiecie się między innymi jak największy polski bank wdraża sztuczną inteligencję i do czego może przydać się asystent głosowy w bankowej aplikacji mobilnej. Zachęcamy do przeczytania wywiadu.