„Test wiadomość push ęśąćż” oraz „mBank pozdrawia $#058;)”- takie wiadomości dostali użytkownicy aplikacji mobilnej mBank ok. godz. 15:17.
Odnotowaliśmy także problemy z zalogowaniem do bankowości mobilnej. Zatem możemy mówić o awarii. Z informacji, które otrzymaliśmy wynika, że przeciążenie aplikacji to efekt dużej aktywności użytkowników, którzy po prostu klikali w wiadomość od mBanku. Zatem test się udał. Aplikacja powoli wraca do normalnego działania.
Przepraszamy za wysłanie do Was testowych wiadomości push w aplikacji. Prosimy, nie reagujcie na nie. Klikanie w powiadomienia, powoduje spowolnienie działania aplikacji, Prosimy o chwilę cierpliwości. Mogą wystąpić również opóźnienia w połączeniach z call center.
— mBank (@mBankpl) August 5, 2020
Wysłaliśmy pytania do biura prasowego mBank. Na chwilę obecną wiadomo, że wiadomość typu push wysłana do klientów to prawdopodobnie błąd wewnętrzny – informacja miała być wysłana do wąskiej grupy odbiorców, a niestety poszła do wszystkich.
/LP