Partner serwisuVisa dla biznesu

Awarie bankowe


Awarie bankowe - sytuacje podczas, których klienci banków mają utrudniony dostęp do oferowanych przez nie usług, w tym realizacji przelewów, wypłaty gotówki, dokonania płatności kartą, zalogowania do serwisów transakcyjnych na komputerze i telefonie. To także sytuacja, gdy bank błędnie nalicza stan salda i nie dokonuje rozliczeń operacji wykonywanych na rachunku.
Awaria w Santander Bank Polska. Nie działała aplikacja mobilna
7 grudnia 2021, 10:29

Klienci zgłaszali problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej i internetowego serwisu transakcyjnego. W związku z tym nie dało się wykonywać przelewów.

Awaria w PKO BP. Nie działała miedzy innymi aplikacja IKO i płatności kartami
14 października 2021, 12:30

Po zalogowaniu do aplikacji IKO pojawiał się komunikat o trwających pracach modernizacyjnych. Nie działały także przelewy na telefon BLIK.

Klienci ING mierzyli się z awarią. Nie działał BLIK i bankowość elektroniczna [AKTUALIZACJA]
18 czerwca 2021, 12:07

Chwilę przed godziną 15:00 ING potwierdził, że awaria została usunięta, a wszystkie systemy działają już poprawnie.

W 2020 roku było ponad 30 awarii bankowych. Jest lepiej, ale to wciąż problem
31 marca 2021, 10:27

Najczęstszym problemem pozostaje brak możliwość logowania do bankowości elektronicznej – to ponad 56% wszystkich awarii.

Problemy z Androidem. Mogą nie działać aplikacje bankowe
23 marca 2021, 15:17

W związku z globalną awarią Androida pojawiają się problemy z działaniem aplikacji mobilnych - w tym także aplikacji bankowych. ING informuje jak można rozwiązać ten problem.