Awarie bankowe


Awarie bankowe - sytuacje podczas, których klienci banków mają utrudniony dostęp do oferowanych przez nie usług, w tym realizacji przelewów, wypłaty gotówki, dokonania płatności kartą, zalogowania do serwisów transakcyjnych na komputerze i telefonie. To także sytuacja, gdy bank błędnie nalicza stan salda i nie dokonuje rozliczeń operacji wykonywanych na rachunku.
28 lutego 2022, 14:18
Awaria BLIKA. Wystąpiły problemy z przelewami i płatnościami [Aktualizacja]

Użytkownicy BLIKA zgłaszali utrudnienia w dokonywaniu płatności, jak i przelewów na telefon. Obecnie transakcje są już realizowane prawidłowo.

7 grudnia 2021, 10:29
Awaria w Santander Bank Polska. Nie działała aplikacja mobilna

Klienci zgłaszali problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej i internetowego serwisu transakcyjnego. W związku z tym nie dało się wykonywać przelewów.

14 października 2021, 12:30
Awaria w PKO BP. Nie działała miedzy innymi aplikacja IKO i płatności kartami

Po zalogowaniu do aplikacji IKO pojawiał się komunikat o trwających pracach modernizacyjnych. Nie działały także przelewy na telefon BLIK.

Ikona podcastyOstatnie podcasty
Nowa odsłona Fintek.pl. O planach na 2023 rok
Cognitive Banking. Czym jest i jak może nas wspierać w czasach kryzysu? [Podcast]
Czy dowód i paszport można wyrzucić do kosza? [Podcast]
Quo vadis branży pośrednictwa finansowego? [Wideo]
Bezpiecznie w paperless? O metodach weryfikacji tożsamości w biznesie [Wideo]
Podcasty