Awarie bankowe
Awarie bankowe - sytuacje podczas, których klienci banków mają utrudniony dostęp do oferowanych przez nie usług, w tym realizacji przelewów, wypłaty gotówki, dokonania płatności kartą, zalogowania do serwisów transakcyjnych na komputerze i telefonie. To także sytuacja, gdy bank błędnie nalicza stan salda i nie dokonuje rozliczeń operacji wykonywanych na rachunku.
W 2020 roku było ponad 30 awarii bankowych. Jest lepiej, ale to wciąż problem
Najczęstszym problemem pozostaje brak możliwość logowania do bankowości elektronicznej – to ponad 56% wszystkich awarii.
Problemy z Androidem. Mogą nie działać aplikacje bankowe
W związku z globalną awarią Androida pojawiają się problemy z działaniem aplikacji mobilnych - w tym także aplikacji bankowych. ING informuje jak można rozwiązać ten problem.
Awaria w mBanku. Nie działa aplikacja mobilna eMakler [AKTUALIZACJA]
Klienci mBanku zgłaszali problemy z działaniem aplikacji mobilnej eMakler i stroną internetową biura maklerskiego.
UOKiK bierze pod lupę awarie w domach maklerskich
Klienci domów maklerskich mogą być poszkodowani przez awarie systemów transakcyjnych, które uniemożliwiają złożenie zlecenia po cenie obowiązującej w danej chwili.
Rzecznik Finansowy bierze pod lupę awarie bankowe
Rzecznik Finansowy pyta banki i Komisję Nadzoru Finansowego o zakres i częstotliwość przerw w dostępie do bankowości online.