„Przepraszamy, usługi maklerskie mBanku są chwilowo niedostępne. Intensywnie pracujemy nad ich uruchomieniem. Informacje na temat postępów będziemy aktualizować na naszych profilach w mediach społecznościowych. Pracujemy nad tym, aby takie sytuacje nie powtarzały się w przyszłości” – czytamy w komunikacie mBanku na Twitterze.

Około godziny 11.30 mBank poinformował o usunięciu awarii. „Usługi maklerskie działają już poprawnie. Możecie korzystać z eMaklera i aplikacji mDM oraz z mInwestora. Przepraszamy za utrudnienia” – napisał mBank w komunikacie.

Kolejna awaria biura maklerskiego mBanku

Około godziny 10.48 mBank poinformował o przywróceniu dostępu do biura maklerskiego z poziomu serwisu transakcyjnego. Za pośrednictwem tego kanału można już wysyłać zlecenia na giełdę. Wciąż niedostępne są jednak mInwestor i aplikacja mobilna biura maklerskiego. „Przepraszamy za kłopot i prosimy o cierpliwość” – pisze mBank na Facebooku.

To nie pierwsza awaria biura maklerskiego mBanku. Do wcześniejszych utrudnień dochodziło pod koniec poprzedniego i na początku bieżącego roku.