Przedsiębiorcy mogą korzystać z nowej aplikacji Millennium POS już od 5 lipca. Pozwala ona na przyjmowanie płatności za pomocą smartfonu lub tabletu z dostępem do Internetu. Millennium POS współpracuje z urządzeniami działającymi pod kontrolą systemu Android od wersji 6.X. Dzięki temu rozwiązaniu można przyjmować transakcje zbliżeniowe kartą, smartfonem lub innym urządzeniem wyposażonym w moduł NFC.
Kolejny SoftPos na rynku. Tym razem od Banku Millennium
Zaakceptowane zostaną płatności w każdej kwocie, również powyżej limitu transakcji zbliżeniowych 100 zł. W takim przypadku kupujący poproszony zostanie o wprowadzenie kodu PIN na ekranie telefonu lub tabletu sprzedawcy – czytamy w komunikacie Banku Millennium.
Rozwiązanie Millennium POS zostało wdrożone przez Bank Millennium razem z partnerem – firmą PayTel, dostawcą usług płatniczych. Przy jego implementacji przedsiębiorcy mogą obecnie skorzystać z Programu Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego. Program oferuje darmowe korzystanie z aplikacji przez 5 miesięcy i brak opłat za przetwarzanie transakcji kartowych do 42 tys. zł. obrotu dla klientów, którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy nie mieli terminala płatniczego.
Millennium nie jest pierwszym bankiem, który wprowadził na rynek SoftPosa – wcześniej podobne rozwiązania udostępniły ING Bank Śląski, czy Credit Agricole. Nową wersją własnego SoftPosa zaprezentowało ostatnio także eServices (chodzi o produkt LikePos).