Bank Millennium udostępnia nowy serwis transakcyjny dla pierwszych klientów

0
Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Millennium
Opublikowano: 10 maja 2019 Aktualizacja: 10 maja 2019

Klienci Banku Millennium mogą już korzystać z nowej wersji bankowości elektronicznej. Od wczoraj dla pierwszej grupy klientów dostępny jest nowy serwis internetowy Millenet. Wkrótce pojawi się też nowa aplikacja mobilna.

Millennium zapowiadał nowości już pod koniec marca. Na spotkaniu dla dziennikarzy mieliśmy okazję przetestować nowy serwis transakcyjny i aplikację mobilną. Nasze wrażenia były bardzo pozytywne. Więcej na temat nowej bankowości elektronicznej Millennium pisaliśmy tutaj. Kiedy nowy Millenet będzie dostępny dla wszystkich klientów? Bank zapewnia, że nastąpi to jeszcze w tym miesiącu.

Nowy Millenet w Banku Millennium

Nowa sekcja Wydarzenia stanowi dla każdego użytkownika spersonalizowane źródło informacji nie tylko o stanie finansów, ale jest również narzędziem wspierającym zarządzanie domowym budżetem. Lista Wydarzeń będzie systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji, których potrzebuje użytkownik. Docelowo ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu z klientem w bankowości elektronicznej. Bank zaskoczy klienta życzeniami urodzinowymi, przypomni o ubezpieczeniu bagażu dostępnym w karcie, jeżeli zauważy, że klient dużo podróżuje. Podpowie też, jak zaoszczędzić na codziennych zakupach.

Na stronie głównej znalazły się też Dodatki, które mają ułatwić klientowi codzienne bankowanie. Zostały wybrane po konsultacjach z użytkownikami, podczas testów użyteczności. Klient może je dowolnie konfigurować, w zależności od potrzeb. Przykładowo dodatek Zbiórka ułatwi zebranie kwoty potrzebnej na wycieczkę klasową czy pieniędzy na wspólny prezent, a za pomocą dodatku Wygodny Przelew można zrealizować przelew w kilka sekund wprost ze strony głównej.

W nowym serwisie pojawiły się animowane, obracające się kafelki z produktami, pokazujące przydatne informacje dla klienta, na których odwrocie pojawiają się najczęściej wykonywane przez niego czynności. Zgodnie z wynikami banku za 2018 rok z bankowości mobilnej Millennium aktywnie korzysta ponad 930 tys. klientów – to zarówno osoby używające aplikacji, jak i serwisu transakcyjnego Millenet na urządzeniach mobilnych.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

bank-millennium-udostepnia-nowy-serwis-transakcyjny-dla-pierwszych-klientow