Millennium zapowiadał nowości już pod koniec marca. Na spotkaniu dla dziennikarzy mieliśmy okazję przetestować nowy serwis transakcyjny i aplikację mobilną. Nasze wrażenia były bardzo pozytywne. Więcej na temat nowej bankowości elektronicznej Millennium pisaliśmy tutaj. Kiedy nowy Millenet będzie dostępny dla wszystkich klientów? Bank zapewnia, że nastąpi to jeszcze w tym miesiącu.

Nowy Millenet w Banku Millennium

Nowa sekcja Wydarzenia stanowi dla każdego użytkownika spersonalizowane źródło informacji nie tylko o stanie finansów, ale jest również narzędziem wspierającym zarządzanie domowym budżetem. Lista Wydarzeń będzie systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji, których potrzebuje użytkownik. Docelowo ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu z klientem w bankowości elektronicznej. Bank zaskoczy klienta życzeniami urodzinowymi, przypomni o ubezpieczeniu bagażu dostępnym w karcie, jeżeli zauważy, że klient dużo podróżuje. Podpowie też, jak zaoszczędzić na codziennych zakupach.

Na stronie głównej znalazły się też Dodatki, które mają ułatwić klientowi codzienne bankowanie. Zostały wybrane po konsultacjach z użytkownikami, podczas testów użyteczności. Klient może je dowolnie konfigurować, w zależności od potrzeb. Przykładowo dodatek Zbiórka ułatwi zebranie kwoty potrzebnej na wycieczkę klasową czy pieniędzy na wspólny prezent, a za pomocą dodatku Wygodny Przelew można zrealizować przelew w kilka sekund wprost ze strony głównej.

W nowym serwisie pojawiły się animowane, obracające się kafelki z produktami, pokazujące przydatne informacje dla klienta, na których odwrocie pojawiają się najczęściej wykonywane przez niego czynności. Zgodnie z wynikami banku za 2018 rok z bankowości mobilnej Millennium aktywnie korzysta ponad 930 tys. klientów – to zarówno osoby używające aplikacji, jak i serwisu transakcyjnego Millenet na urządzeniach mobilnych.