Bank Pocztowy wyróżniony został w trzech ważnych kategoriach badania, zajmując 2. miejsce w rankingu satysfakcji, 3. miejsce w rankingu lojalności oraz 1. miejsce w rankingu opłat i prowizji. Otrzymał też prestiżowy tytuł „Bank doceniany przez Klientów”. Wśród głównych wniosków płynących z badania wskazano m.in., żewysoką pozycję w rankingu satysfakcji utrzymał Bank Pocztowy, co potwierdza, że bank ten ma grupę swoich oddanych klientów i celnie trafia w ich potrzeby”. Autorem badania jest ARC Rynek i Opinia.

Wyróżnienie dla Banku Pocztowego

– Cieszymy się, że nasi Klienci postrzegają Bank Pocztowy w sposób, którego życzyliby sobie zapewne przedstawiciele każdego z banków działających w polskim sektorze. Zajęcie drugiego miejsca w rankingu satysfakcji klienckiej to dla nas dodatkowa motywacja do pracy nad dalszą poprawą jakości naszych usług oraz uatrakcyjnianiem oferty – mówi Krzysztof Telega, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiadający za obszar biznesu.

Banki z czołówki rankingu satysfakcji to banki bardzo się od siebie różniące, jak np. ING Bank Śląski oraz Bank Pocztowy. Łączy je jednak jedno właściwe zdiagnozowanie potrzeb swoich klientów. Okazuje się, że można nie mieć nadzwyczajnych i pionierskich rozwiązań technologicznych, a i tak być w czołówce banków z najwyższą satysfakcją klientów. Nasz ranking pokazuje, że ważniejsze jest podążanie za oczekiwaniami klientów niż za ogólnymi trendami i że znajomość potrzeb klientów  i dostosowanie do nich oferty i obsługi jest drogą do sukcesu – napisał w komentarzu do wyników Badania Satysfakcji Klientów Banków Detalicznych dr Adam Czarnecki, Wiceprezes ARC Rynek i Opinia.

Badanie Satysfakcji Klientów Banków Detalicznych jest realizowane przez ARC Rynek i Opinia od 2016 roku. Dotychczas zrealizowano 2 fale badania: w pierwszym i w czwartym kwartale 2016 roku, w wyniku których powstał raport roczny. Badaniem zostało objętych 15 największych banków w Polsce.