Klienci Banku Pocztowego mogą już zamawiać terminale First Data Polcard poprzez stronę www oraz infolinię Banku Pocztowego, a docelowo planowane jest rozszerzenie tej dostępności o sieć liczącą blisko 4,7 tys. placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej.

Czytaj także: Bank Pocztowy na sprzedaż. Kto go kupi?

Terminale płatnicze na 12 miesięcy za darmo

– Wspieramy program Polska Bezgotówkowa, ponieważ widzimy w nim ogromną szansę dla mikro biznesu. Strategia Banku Pocztowego do 2021 roku zakłada rozwój oferty produktowej w zakresie rozwiązań dla mikro, małych i średnich firm oraz klientów instytucjonalnych, dlatego zawsze chętnie uczestniczymy w  inicjatywach wsparcia przedsiębiorców – mówi Robert Kuraszkiewicz, Wiceprezes Zarządu Banku Pocztowego.

First Data Polska jako pierwszy agent na rynku dołączyła do Programu Polska Bezgotówkowa i dostarczyła pierwszy w Polsce bezpłatny terminal. Klienci Banku Pocztowego, którzy zdecydują się na terminal, będą mogli również skorzystać z nowoczesnych produktów i usług First Data Polcard dostępnych w terminalu, takich jak doładowania telefonów, wypłata gotówki czy płatności w walutach.

Bank Pocztowy to kolejny bank, który zaufał First Data Polcard i rozszerzył swoją ofertę o terminale płatnicze. Nasza dotychczasowa współpraca z bankami pokazuje, że  terminal płatniczy POS doskonale wkomponował się w ofertę produktów bankowych, pozwalając na pozyskiwanie nowych klientów banku jak i na zwiększenie zadowolenia obecnych. To także bardzo skuteczny kanał promocji Programu Polska Bezgotówkowa i popularyzacji terminali w małych miejscowościach – podkreśla Krzysztof Polończyk, prezes zarządu First Data Polska S.A.

Czytaj także: eService rozdaje terminale na własność