Partner serwisu Visa dla biznesu

BDSKLEP.pl hubem marek?

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Fintech
Opublikowano: 24 sierpnia 2017, 11:28 Aktualizacja: 24 lutego 2019, 20:20

Facebook otwiera marketplace na kolejnych rynkach. Kiedy przyjdzie czas na Polskę – nie wiemy. Na rodzimym rynku jednak marketplace stworzył już Empik. BDSKLEP.pl jest na nim obecny, ale to dla Bardzo Dobrego Sklepu nie jedyna droga ekspansji.

BDSKLEP.pl hubem marek?

BDSKLEP.pl jest jednym z 50 partnerów Empiku zaangażowanych w marketplace. Jednocześnie jest jedynym graczem, który na marketplace sprzedaje produkty spożywcze i prawdopodobnie nie zmieni się to szybko.

Odpowiedzi na poniższe pytania udzielili: Paweł Paszkowski – Dyrektor E-commerce bdsklep.pl i Rafał Jackiewicz  – Kierownik działu marketingu.

– Na czym polega wyjątkowość BDSKLEP.pl?

– Warto podkreślić, że BDSKLEP.pl sprzedaje produkt nie tylko na swojej stronie internetowej. Wprowadzamy marki na marketplace Empiku, na Allegro i do Strefy Marek Allegro. Żaden z pure playersów w Polsce tego nie robi.

– To znaczy, że wchodząc we współpracę z BDSKLEP.pl produkty partnera są dostępne też w Empiku i na Allegro?

– Tak, budujemy cały kanał dystrybucji online dla partnerskich marek. Dzięki współpracy z nami marki mają zapewniony dostęp do kilku platform. Dysponujemy doświadczeniem i narzędziami unikalnymi na rynku w Polsce.

– Kto potrzebuje Waszej pomocy?

– Zgłaszają się do nas marki, które nie chcą budować własnego kanału dystrybucji, a chcą aby ich produkty były dostępne dla każdego na terenie Polski i Europy. Jesteśmy alternatywą dla utrzymywania sieci handlowców w mniejszych miejscowościach.

– To się markom opłaca?

– Oczywiście! Szczególnie tym, których ze względu na wysokie koszty nie interesuje budowanie offlinowej dystrybucji w mniejszych miejscowościach.

– Jakie rodzaje rodzaje produktów sprzedajecie przez poszczególne platformy?

– Na bdsklep.pl mamy dostępnych około 30.000 produktów, na Allegro 5.500, we wszystkich strefach marek Allegro łącznie 1.000-1.500 produktów. Oferta obejmuje bardzo szerokie portfolio marek FMCG. Co ważne, we współpracy bezpośredniej stawiamy na pełne portfolio produktów rekomendowanych przez Producenta.

– Czyli największy asortyment jednak dostępny jest na Waszej stronie?

– Tak, ale na Allegro poleca nas aż 99,5% użytkowników. Wiele marek mamy tam na wyłączność.  A łączny zasięg wszystkich naszych kanałów sprzedaży to ok. 200.000 mln odsłon miesięcznie.

To dlatego bardziej opłaca się współpraca z Wami niż założenie konta na własną rękę?

– Również. Pomagamy markom w uporządkowaniu rynku i sprzedaży na Allegro. Wielu sprzedawców błędnie stosuje oznakowania oraz oferuje produkty z niesprawdzonych źródeł. Jako autoryzowany przez Producenta sprzedawca, dbamy o to, żeby komunikacja marek była spójna. Rozwijamy bardzo mocno brandowe strefy marek. Oprócz sprzedaży na wielu platformach oferujemy także usługi z zakresu marketingu, zakupu mediów, obsługi logistycznej i customer service. Doradzamy też markom w doborze optymalnej strategii ich obecności w internecie.

Odpowiedzi udzielili: Paweł Paszkowski – Dyrektor E-commerce bdsklep.pl i Rafał Jackiewicz  – Kierownik działu marketingu


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

bdsklep-pl-hubem-marek