O sprawie pisze serwis Newseria. Obecnie z karty Moja Biedronka korzysta ponad 10 mln klientów. Już niedługo pojawi się ona w wersji wirtualnej, w odświeżonej aplikacji mobilnej.

Cyfryzacja w Biedronce. Aplikacja zastąpi kartę Moja Biedronka

Karta Moja Biedronka to jeden z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Obecnie korzysta z niego ponad 10 mln klientów, a rozwiązanie jest dostępne na rynku od 2016 roku. Do tej pory karta była dostępna tylko w wersji fizycznej, ale już niedługo będzie można z niej skorzystać także w formie wirtualnej – w nowej aplikacji mobilnej Biedronka.

Niestety na razie nie wiadomo kiedy dokładnie pojawi się aktualizacja oraz jakie dodatkowe funkcjonalności zaoferuje. Niemniej to na pewno dobra informacja dla klientów, ponieważ w celu skorzystania z programu lojalnościowego w Biedronce wystarczy smartfon z zainstalowaną aplikacją.

Dodatkowo w 2021 roku Biedronka planuje otworzyć 100 nowych sklepów. W roku ubiegłym sklepy tej sieci odwiedzało około 4 mln klientów dziennie. Biedronka zwiększyła sprzedaż do poziomu 13,5 mld euro (59,8 mld zł), co stanowiło wzrost o 6,7 proc. w euro i o 10,4 proc. w złotych – podaje Newseria.

Od 2020 roku zakupy z Biedronki można zamawiać dzięki aplikacji Glovo. W ten sposób sieć chce zachęcić klientów do zakupów online, także w niedziele niehandlowe. Nie ma limitu wagowego ani cenowego dostawy.