Aby kupić bilet komunikacji miejskiej wystarczy zainstalować na smartfonie aplikację SkyCash, a w ustawieniach zmienić metodę płatności na „dolicz do rachunku Orange”. Nie ma potrzeby podłączania do aplikacji karty płatniczej. Mobilny bilet otrzymamy na telefon. Kwota za kupiony bilet zostanie automatycznie doliczona do rachunku Orange i będzie widoczna na kolejnej fakturze.

SPRAWDŹ PAKIETY W ORANGE – KLIKNIJ TU

Kupowanie biletów komunikacji miejskiej z poziomu urządzeń mobilnych staje się coraz bardziej popularne. Zgodnie z danymi warszawskiego Zarządu Transportu Miejskiego w pierwszym półroczu tego roku wartość biletów sprzedanych w kanałach mobilnych wyniosła ponad 20,2 mln złotych.

Orange także nawiązuje współpracę ze SkyCash

Z tej metody płatności mogą  skorzystać klienci abonamentów mobilnych Orange, planów MIX oraz pakietów Orange Love. Dostawcą płatności i rozwiązania technicznego jest firma DVMP z grupy Digital Virgo. Orange Polska już wcześniej zapewnił możliwość doliczenia do rachunku opłat za płatne parkowanie oraz inne usługi dostarczane przez dostawców tj. Google i Microsoft.

Jednorazowy zakup nie może przekroczyć równowartości 50 euro w złotych. Natomiast w cyklu rozliczeniowym, klienci mogą doliczyć do rachunku usługi elektroniczne za nie więcej niż równowartość 300 euro.  Aby skorzystać z usługi nie trzeba podawać numeru karty płatniczej, co może być dodatkowo zachęcające dla niektórych klientów.

Orange jest już drugim operatorem telekomunikacyjnym, który udostępnił podobną usługę. Wcześniej takie rozwiązanie wdrożyła sieć Play, ale w tym przypadku doliczenie biletu do rachunku telefonicznego wiąże się z dodatkowymi kosztami – 10% wartości zakupionego biletu. Usługa jest dostępna tylko dla klientów abonamentowych. Szczegóły na temat zakupionych biletów klienci mogą znaleźć w aplikacji Play24.

CHCESZ ZOSTAĆ KLIENTEM ORANGE? SPRAWDŹ OFERTĘ