Pasażerowie Kolei Śląskich od 2016 roku mogą kupować za pomocą SkyCash bilety jednorazowe. Dotychczas za pomocą aplikacji mobilnej SkyCash można było kupić jedynie bilety jednorazowe na wszystkie połączenia obsługiwane przez Koleje Śląskie. Od dziś Użytkownicy mogą również kupić bilety miesięczne.

Aby kupić bilet wystarczy uruchomić aplikację SkyCash, a następnie wyszukać połączenie, rodzaj zniżki oraz zdecydować, czy potrzebujemy biletu miesięcznego tylko w jedną stronę, czy też w obie.

Czytaj także: Już 2 miliony transakcji w SkyCash w październiku

Koleje Śląskie i SkyCash

Zakupu można dokonać w dniu przejazdu lub tuż przed planowaną podróżą, najpóźniej przed wejściem do pociągu. Po dokonaniu transakcji bilet zostaje zapisany w pamięci telefonu i jest dostępny w dowolnym momencie, nawet jeśli podczas kontroli podróżny nie ma połączenia z Internetem.

Czytaj także: W Kielcach zaparkujesz ze SkyCash

Aplikacja SkyCash posiada opcję wystawienia faktury VAT. Dokument wysyłany jest w formacie PDF na adres e-mail użytkownika. System umożliwia również szybką opcję zwrotu biletu. Wszystko odbywa się online, bez konieczności udawania się do kasy biletowej.

– To ważny moment w rozwoju naszej spółki. Koleje Śląskie jako pierwszy przewoźnik kolejowy,  wprowadził do naszej oferty bilety miesięczne. – mówi Tomasz Krajewski, prezes zarządu SkyCash.

– Popularność mobilnych biletów stale rośnie. Nasza aplikacja, którą można mieć zawsze pod ręką, pozwala całkowicie zapomnieć o staniu w kolejce po bilet. – dodaje Krajewski.

– Bilety mobilne to rozwiązanie, którego oczekuje coraz większe grono naszych pasażerów. Dlatego cieszymy się, że udało się włączyć do systemu SkyCash również bilety miesięczne. – mówi Wojciech Dinges, prezes Kolei Śląskich.

– Oprócz aplikacji SkyCash nasze bilety można zakupić również np. przez internetowy system sprzedaży e-KŚ oraz za pomocą systemu e-Podróżnik. Mam nadzieję, że mobilne kanały sprzedaży będą się cieszyć coraz większą popularnością – dodaje.