Bilety komunikacji miejskiej w aplikacji IKO. Także na Androida

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#PKO BP
Opublikowano: 26 lipca 2019, 11:28 Aktualizacja: 27 lipca 2019, 10:18

PKO Bank Polski poinformował o udostępnieniu biletów komunikacji miejskiej w aplikacji IKO na urządzenia z Androidem. Już od kilku dni taka funkcja była dostępna dla systemów iOS.

IKO korzysta z rozwiązania moBILET. Wystarczy wybrać miasto, rodzaj i liczbę biletów oraz konto, z którego chcemy zapłacić. W przypadku kontroli należy pokazać bilet w telefonie – bez konieczności logowania do aplikacji. Bilety komunikacji miejskiej można kupować tylko w tych miastach, w których dostępna jest usługa moBILET.

Kupuj bilety komunikacji miejskiej w aplikacji IKO

Poniżej filmik prezentujący jak wygląda zakup biletów w aplikacji IKO.

Często kupowane bilety można dodać do zakładki „Ulubione”, klikając gwiazdkę po prawej stronie biletu (w sekcji „Moje Bilety”). W trakcie kontroli biletu jesteśmy zobowiązani pokazać kod QR dostępny z poziomu aplikacji. Za pomocą kodu można też otwierać bramki w pierwszej linii warszawskiego metra. Niestety w przypadku drugiej linii wciąż trzeba korzystać z darmowych kartonikowych wejściówek (dostępnych na stacjach).

W zależności od wymagań danej miejscowości, użytkownik może otrzymać prośbę o podanie numeru linii autobusu, numeru bocznego pojazdu lub imienia i nazwiska lub innej informacji wymaganej przez przewoźnika. IKO może też poprosić o potwierdzenie zakupu PIN-em do aplikacji.

Bilety komunikacji miejskiej można kupować także w aplikacjach innych banków. Takie udogodnienie wprowadziły między innymi Santander Bank Polska i BNP Paribas.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

bilety-komunikacji-miejskiej-w-aplikacji-iko-takze-na-androida