Black Friday, Cyber Monday… Black Week. E-commerce szykuje się na wyprzedaże

Fintek
Fintek
#Allegro#e-commerce
Opublikowano: 26 listopada 2019, 15:35 Aktualizacja: 27 listopada 2019, 10:24

Jak bardzo popularne w Polsce są promocje: Black Week, Black Friday, Cyber Monday? Gdzie Polacy będą wtedy kupować? Kupują rozważnie czy impulsowo? Czy wydadzą dużo? Co konkretnie chcą kupić? Czy zaczęli zakupy świąteczne? Odpowiadamy na te pytania.

Jak bardzo popularne w Polsce są promocje: Black Week, Black Friday, Cyber Monday? Gdzie Polacy będą wtedy kupować? Kupują rozważnie czy impulsowo? Czy wydadzą dużo? Co konkretnie chcą kupić? Czy zaczęli zakupy świąteczne? Odpowiadamy na te pytania.

Black Week potrwa od 25 listopad do 2 grudnia

Tegoroczny festiwal zakupów Black Week rozpoczyna się na Allegro 25 listopada i potrwa do 2 grudnia. W tym czasie klienci będą mogli skorzystać z ponad 300 tysięcy promocyjnych ofert w niemal wszystkich kategoriach. Łącznie firmy sprzedające na Allegro przygotowały dla klientów niemal 25 milionów sztuk produktów ze zniżkami sięgającymi nawet 70%.

– Badanie pokazuje, że Polacy – podobnie jak klienci w całej Europie – pokochali promocje w Black Friday i Cyber Monday. Przede wszystkim oczekują nieograniczonego wyboru produktów, niskich cen oraz wygodnej i szybkiej dostawy – mówi Francois Nuyts, CEO Allegro.

Budżet na Black Week to 295 zł

Prezes Allegro przypomina o nowej funkcji, czyli darmowej dostawie kurierem dodanej niedawno do Allegro Smart!. Średnio Polacy planują wydać podczas Black Week 295 zł, przy czym 68% deklaruje, że będzie to wyższy lub znacznie wyższy budżet niż w 2018 roku.

W tym roku z promocji w ramach Black Friday, Black Week lub Cyber Monday zamierza skorzystać 30% Polaków. Jedna trzecia z nich po raz pierwszy planuje zakupy w tym czasie. Co druga osoba planuje wykorzystać Black Week do zakupu świątecznych prezentów. Spośród badanych, którzy oddają się szaleństwu zakupów w Black Friday, Black Week bądź Cyber Monday aż 63% badanych deklaruje że zrobi to na Allegro.

Najczęściej w koszykach zakupowych wylądują podczas Black Friday, Black Week i Cyber Monday, towary w kategoriach: Elektronika, Sport i Turystyka, Moda, Uroda, Supermarket (produkty spożywcze, słodycze), Dziecko oraz związane z kulturą i rozrywką.

Spośród konsumentów, którzy zamierzają skorzystać z Black Week’a aż 64% zakupi produkty związane ze Świętami Bożego Narodzenia. Na prezenty świąteczne Polacy także wydadzą w tym roku więcej. Potwierdza to też deklarowana przez nich wielkość budżetu – 482 zł w porównaniu do 451 zł w 2018 roku.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

black-friday-cyber-monday-black-week-e-commerce-szykuje-sie-na-wyprzedaze