Z końcem września Bank BGŻ BNP Paribas udostępnił klientom usługę Android Pay, a w drugiej połowie października 2017 roku zaprezentował zupełnie nową aplikację mobilną GOmobile, dzięki które klienci otrzymali jeszcze szerszy dostęp do nowoczesnych technologii i wygodnych usług, w tym szybki i łatwy dostęp do swojego konta, lokat, kredytów, historii wydatków czy analiz w smartfonie. 

Czytaj także: Współpraca banków i fintechów a PSD2

Dzięki mamBONUS zniżki w 2500 sklepach

Wykonywanie podstawowych operacji płatniczych po aktualizacji aplikacji jest jeszcze prostsze dzięki wzbogaceniu jej o możliwość kopiowania i wklejania numeru rachunku. Użytkownicy GOmobile mogą również korzystać z programu mamBONUSw którym dostępne są zniżki w ponad 2500 sklepów. Bank nieustannie pracuje nad kolejnymi funkcjonalnościami i usprawnieniami tak, aby aplikacja realizowała potrzeby klientów Banku.

Czytaj także: Prognozy mBanku – fintech w 2018 roku

Na jakich systemach możemy korzystać z GOmobile?

Aplikacja jest dostępna na telefony z systemami Android i iOS. Płatności zbliżeniowe są dostępne dla użytkowników smartfonów opartych o system Android w ramach aplikacji Android Pay.

System BLIK stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. Dostęp do BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma ok. 70 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Grupa ta stale się powiększa. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). BLIK przyczynia się do ograniczania obiegu gotówki w gospodarce. PSP stale rozwija możliwości BLIKA tak, aby system był jak najbardziej funkcjonalny dla jego użytkowników.

Czytaj także: Bankowość a Generacja Z. Czym zachęcić najmłodsze pokolenie klientów?