Partner serwisu Visa dla biznesu

BLIK dostępny w Żabce i Freshmarkecie

Rafał Tomaszewski
Rafał Tomaszewski
#Fintech
Opublikowano: 23 lutego 2018, 14:07 Aktualizacja: 20 lutego 2019, 22:16

Wszyscy klienci sklepów Żabka i Freshmarket mogą już korzystać z BLIKA. W ramach specjalnej promocji ci, którzy wybiorą tę metodę płatności, otrzymają kupon, uprawniający do zakupu wybranych produktów za 1 zł. Akcja „Zapłać Blikiem i odbierz kupon na baton lub chipsy za 1 zł” potrwa do 20 marca.

BLIK dostępny w Żabce i Freshmarkecie.

Żabka i Freshmarket to jedne z największych polskich sieci typu convenience – na terenie całego kraju mają już ponad 4900 punktów. Tego typu obiekty to coś więcej niż sklepy – to także małe lokale gastronomiczne, czy miejsca odbioru przesyłek pocztowych, dlatego zdobywają coraz większą popularność wśród Polaków. Obecnie wspólnie z Polskim Standardem Płatności, sieci Żabka i Freshmarket zachęcają klientów do korzystania z nowoczesnych, bezpiecznych form płatności, bez konieczności noszenia ze sobą gotówki lub karty płatniczej.

Czytaj także: Co czwarty Polak chce płacić urządzeniami typu wearables

BLIK w sklepach Żabka i Freshmarket. Promocje dla klientów

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy zapłacić za zakupy w sklepach Żabka i Freshmarket korzystając z BLIKA. By to zrobić, należy przepisać kod BLIK, znajdujący się w aplikacji mobilnej banku na smartfonie, do terminala płatniczego w sklepie. Następnie zatwierdzić transakcję kodem PIN w telefonie. Do każdych opłaconych w ten sposób zakupów, klienci otrzymają specjalny kupon promocyjny, który pozwoli kupić chipsy lub batonika jedynie za symboliczną złotówkę.

Wśród produktów objętych promocją znajdują się: batony Mars, Snickers lub Twix (42g), a także chipsy Lays Papryka lub Lays Zielona Cebulka (40g). Promocja potrwa od 21 lutego br. roku do 20 marca br. roku lub do wyczerpania puli kuponów promocyjnych. Z kuponu można skorzystać we wszystkich sklepach Żabka i Freshmarket, nie później niż do 17 kwietnia br.

– Żabka i Freshmarket to jedne z najpopularniejszych sklepów w Polsce, które dostępne są zarówno w małych, jak i w dużych miastach. Chcemy aby wszyscy klienci robiący tam zakupy, mieli szansę płacić BLIKIEM i przekonać się jaki jest wygodny i bezpieczny. To bardzo ważny element popularyzacji systemu płatności BLIK – mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Czytaj także: Nowa funkcja w BLIKu już niedługo

System BLIK posiada już ponad 6 mln użytkowników. W 2017 roku Polacy zapłacili BLIKIEM 33 mln razy, podczas gdy w samym czwartym kwartale BLIKIEM zrealizowano 12 milionów transakcji (płatności w sieci, punktach sprzedaży, wypłaty z bankomatów oraz przelewy na numer telefonu). Więcej na ten temat można przeczytać tutaj – Rekordowy BLIK. 33 miliony transakcji w 2017 roku.

Polski Standard Płatności/RT


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

blik-dostepny-zabce-freshmarkecie