Blue Media nie uzależnia obecnej propozycji od tego, czy w przyszłości instytucje będą chciały skorzystać z platformy na zasadach komercyjnych.

Błyskawiczne wdrożenie

Blue Alert – platforma służącą do zarządzania kryzysowego, pozwalająca dowolnie konfigurować procesy wymagające niezawodnej komunikacji – została wdrożona w Urzędzie Miasta Sopot w ciągu zaledwie 24 godzin.

System umożliwia natychmiastowe powiadomienia użytkowników o zaistniałych zdarzeniach lub planowanych działaniach z wykorzystaniem wielu kanałów m.in. SMS-ów, wiadomości e-mail oraz komunikatów na stronie internetowej urzędu.

Platforma optymalizuje procesy obsługi po stronie Urzędu w kontekście organizacji komunikacji, jak i ewentualnych spotkań czy telekonferencji związanych z aktualną sytuacją zagrożenia epidemiologicznego.

System Blue Alert daje dodatkowo możliwość przyjmowania i przetwarzania zgłoszeń bezpośrednio od użytkowników. Dlatego obecnie Blue Media wspólnie z Urzędem Miasta Sopot uruchamia procedury do zarządzania dystrybucją żywności i innych dóbr podstawowych dla osób podlegającym kwarantannie, starszych oraz wykluczonych cyfrowo.