Partner serwisu Visa dla biznesu

Blue Media i CANAL+ stawiają na subskrypcje

Fintek
Fintek
#Fintech
Opublikowano: 18 czerwca 2020, 15:49 Aktualizacja: 18 czerwca 2020, 15:49

Serwis telewizji Canal+ przez internet działa w modelu subskrypcyjnym, natomiast usługa PREMIERY Canal+ umożliwia zakup czasowego dostępu do wybranych premier filmowych. Za obsługę płatności na obu platformach odpowiada sopocka spółka Blue Media.

Telewizja

W ostatnich tygodniach CANAL+ udostępnił dwie nowe usługi online – CANAL+ telewizja przez internet, która oferuje dostęp do kanałów telewizyjnych na żywo i bibliotek VOD oraz PREMIERY CANAL+ – wypożyczalnię filmów i hitów prosto z kina. Serwis telewizji przez internet działa w modelu subskrypcyjnym, natomiast usługa PREMIERY Canal+ umożliwia zakup czasowego dostępu do wybranych premier filmowych. Za obsługę płatności na obu platformach odpowiada sopocka spółka Blue Media.

CANAL+ od dawna współpracuje z Blue Media. Sopocka spółka od lat oferuje klientom CANAL+ szybkie płatności za faktury oraz usługę wygodnych doładowań za telewizję na kartę.

Subskrypcje Blue Media

Przyszłość należy do subskrypcji

– Blue Media aktywnie rozwija projekty związane z cyklicznymi płatnościami. – Subskrypcje to światowy trend. Ludzie są coraz bardziej mobilni i nie czują potrzeby wiązania się długimi umowami, a subskrypcje dają im pod tym kątem pełną elastyczność. Dodatkowym atutem jest wygoda – klient nie musi pamiętać o comiesięcznych zobowiązaniach, gdyż są one realizowane automatycznie – mówi Sylwia Frydel, Business Development Director w Blue Media.

To, co użytkownicy doceniają w subskrypcjach to także dobre warunki cenowe i łatwość korzystania. Według badania Blue Media, w ciągu trzech ostatnich lat liczba osób niekorzystających z żadnej internetowej usługi subskrypcyjnej spadła o 18 punktów procentowych do zaledwie 44 proc. Najprężniej rośnie popularność usług związanych z dostępem do filmów i seriali online – korzysta z nich już ponad jedna trzecia Polek i Polaków.

/Blue Media


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

blue-media-i-canal-stawiaja-na-subskrypcje