Partner serwisuVisa dla biznesu

Subskrypcje


Modele subskrypcyjne w gospodarce są coraz popularniejsze. Przeciętny Polak korzysta już ok. z 4 subskrypcji. Głównie są to serwisy streamingowe z muzyką i filmami, ale też serwisy prasowe. W trendach znajdziemy też dostęp do usług finansowych, zakupów spożywczych czy nawet usługi kosmetyczne i fryzjerskie. W ramach subskrypcji można praktycznie sprzedać wszystko.
Już połowa Polaków ma wykupioną subskrypcję usług cyfrowych
February 2, 2021, 10:03 AM

Największą popularnością cieszą się platformy umożliwiające oglądanie filmów i seriali np. Netflix czy HBO GO (35 proc.).

BMW wstrzymuje swoje program subskrypcyjny w USA
January 18, 2021, 10:30 AM

Chyba jednak za wcześnie na samochody premium w modelu subskrypcyjnym – BMW zakończyło swój pilotażowy program w USA, który umożliwiał wynajęcie samochodu tej marki za już ok. 2 tys. USD miesięcznie. Program testowany był od trzech lat.

Subskrypcje: jak nimi zarządzać? Najlepsze narzędzia dla fintechów [SFINTECHOWANI]
January 6, 2021, 7:00 AM

Z Igorem Zacharjaszem, dyrektorem w studiu innowacji Visa rozmawialiśmy o technologiach, które ułatwiają życie konsumentom i fintechom.

N26 rozwija subskrypcję i wprowadza kolejny plan za 4,9 EUR miesięcznie
November 24, 2020, 6:43 PM

Challengerzy bankowi szukają sposobu na to, by wymienić popularność na dochody. Plany subskrypcyjne ma już chyba praktycznie każdy neobank. Obecnie jesteśmy świadkami ich kalibracji.

Google stawia na subskrypcje. Play Pass wchodzi do Polski
October 1, 2020, 1:01 PM

Korzystanie z usługi można rozpocząć od miesięcznego okresu próbnego. Subskrypcję będzie można natomiast wykupić za 22,99 zł miesięcznie.