– Dywersyfikacja kanałów sprzedaży lub całkowite przeniesienie się do internetu to szansa na większą niezależność od niespodziewanych wydarzeń. Cykl webinariów „Jak prowadzić mały biznes w internecie” ma na celu nie tylko przygotować przedsiębiorców na ewentualny lockdown, ale ułatwić im funkcjonowanie w nowej post-pandemicznej rzeczywistości, w której rola zdalnych kontaktów z klientami znacząco wzrośnie – tłumaczy Andrzej Chechliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu Online i eCommerce w Banku BNP Paribas.

Zaproszenia na webinaria oraz szczegóły dotyczące tematyki poszczególnych odcinków można znaleźć  na stronie: www.sasiedzkibiznes.pl

BNP Paribas rusza z cyklem webinariów

Cykl webinariów obejmie dwa kluczowe obszary – zagadnienia z zakresu e-commerce oraz marketingu internetowego. Jego nadrzędnym celem jest ułatwienie właścicielom firm prowadzenia biznesu w nowej rzeczywistości. Dziś trudno przewidywać, na ile pandemia zmieni podejście konsumentów do tradycyjnego handlu, ale nie ma wątpliwości, że czeka nas „nowa normalność”. Dzięki wideoporadnikom mikroprzedsiębiorcy poznają podstawy budowania własnego sklepu internetowego oraz promocji strony internetowej i usług w sieci.

Do współpracy nad tym projektem bank zaprosił ekspertów w swoich dziedzinach. Podstawy e-commerce będą przybliżać mikroprzedsiębiorcom eksperci InPost, Blue Media, shoper.pl oraz Symetrii. O marketingu online opowiedzą przedstawiciele firm współpracujących ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Kolejne materiały video będą dotyczyły różnych aspektów prowadzenia działalności w sieci – od technicznych podstaw budowania własnego sklepu internetowego, przez aspekty księgowe, sposoby płatności za towary, logistykę dostarczania paczek do klientów, po sposoby na zwiększanie ruchu i pozycjonowanie strony. W trakcie webinariów nie zabraknie również czasu na odpowiedzi na pytania internautów.

BNP Paribas wspiera przedsiębiorców na różne sposoby od samego początku pandemii. Bank stara się ułatwiać zachowanie społecznego dystansu, m.in. poprzez upraszczanie procedur czy rozwój usług cyfrowych, takich jak wdrożony we współpracy z Autenti e-podpis.