Partner serwisu Visa dla biznesu

BNP Paribas zbuduje platformę dla chatbotów. Pomogą startupy

Fintek
Fintek
#BNP Paribas#Chatbot#Start up
Opublikowano: 11 lipca 2019, 10:11 Aktualizacja: 12 sierpnia 2019, 11:10

Eksperci BNP Paribas poszukują platformy, która pomoże w zbudowaniu chatbotów dla potrzeb kilku zespołów w banku. Zainteresowane startupy, jak i większe firmy mogą zgłosić swój udział tylko do 19 lipca. To już 16. edycja Office Hours.

BNP Paribas zbuduje platformę dla chatbotów. Pomogą startupy

To pierwsze tak duże zdanie dla firm, w które docelowo będzie zaangażowanych kilka departamentów. Office Hours są elementem „Kodeksu współpracy ze startupami” – autorskiego podejścia BNP Paribas do współpracy z młodymi firmami technologicznymi. Do tej pory odbyło się 15 edycji Office Hours, w ramach których eksperci z banku przyjrzeli się ponad 600 rozwiązaniom z rynku, wdrożono ponad 14 rozwiązań i podpisano 4 umowy ramowe.

BNP Paribas poszukuje startupów. Stworzą platformę dla chatbotów

Jakiego rozwiązania szuka BNP Paribas? Poniżej kilka podstawowych informacji:

  • Obecnie: podstawowy interfejs dla chatbota, zintegrowany z bazą wiedzy na temat skategoryzowanych informacji dotyczących procesu zaopatrzenia. Podstawowe filtrowanie słów kluczowych będzie wystarczające dla MVP – Minimum Viable Product. Jedynym kanałem komunikacji dla MVP jest Skype for Business. W fazie MVP/PoC konieczne jest potwierdzenie, czy rozwiązanie pozwoli zaspokoić przyszłe potrzeby Banku, które będzie realizować na kolejnych etapach projektu.
  • Bliska przyszłość: integracja z kilkoma systemami „backendu” przy zastosowaniu różnych wzorców integracyjnych (m.in. REST API, baza danych itp.) w celu uzyskania i aktualizacji informacji w kontekście użytkownika. Wzbogacenie o NLP będzie mile widziane.
  • Stan docelowy: chatboty obejmują różne kanały komunikacji (SfB, czat internetowy, platformy wiadomości online, głos, wideo), stosują NLU i biometrię głosową, są platformą dla klientów w celu przejścia od IVR do kontekstowej obsługi klienta w Call Center i samoobsługi.

Na zgłoszenia firm eksperci BNP Paribas czekają do 19-go lipca bieżącego roku. Wszystkie oferty zostaną rozpatrzone w ciągu tygodniu, a spotkania z wszystkimi potencjalnymi partnerami zostaną zorganizowane w Warszawie 30 lipca, podczas 16 edycji Office Hours – czytamy w komunikacie banku.

Wszystkie zainteresowane szczegółami i udziałem w Office Hours firmy, bank zaprasza do kontaktu: [email protected]

Otwórz teraz sprawdzone przez FINTEK konto w BNP Paribas


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

bnp-paribas-zbuduje-platforme-dla-chatbotow-pomoga-startupy