To pierwsze tak duże zdanie dla firm, w które docelowo będzie zaangażowanych kilka departamentów. Office Hours są elementem „Kodeksu współpracy ze startupami” – autorskiego podejścia BNP Paribas do współpracy z młodymi firmami technologicznymi. Do tej pory odbyło się 15 edycji Office Hours, w ramach których eksperci z banku przyjrzeli się ponad 600 rozwiązaniom z rynku, wdrożono ponad 14 rozwiązań i podpisano 4 umowy ramowe.

BNP Paribas poszukuje startupów. Stworzą platformę dla chatbotów

Jakiego rozwiązania szuka BNP Paribas? Poniżej kilka podstawowych informacji:

  • Obecnie: podstawowy interfejs dla chatbota, zintegrowany z bazą wiedzy na temat skategoryzowanych informacji dotyczących procesu zaopatrzenia. Podstawowe filtrowanie słów kluczowych będzie wystarczające dla MVP – Minimum Viable Product. Jedynym kanałem komunikacji dla MVP jest Skype for Business. W fazie MVP/PoC konieczne jest potwierdzenie, czy rozwiązanie pozwoli zaspokoić przyszłe potrzeby Banku, które będzie realizować na kolejnych etapach projektu.
  • Bliska przyszłość: integracja z kilkoma systemami „backendu” przy zastosowaniu różnych wzorców integracyjnych (m.in. REST API, baza danych itp.) w celu uzyskania i aktualizacji informacji w kontekście użytkownika. Wzbogacenie o NLP będzie mile widziane.
  • Stan docelowy: chatboty obejmują różne kanały komunikacji (SfB, czat internetowy, platformy wiadomości online, głos, wideo), stosują NLU i biometrię głosową, są platformą dla klientów w celu przejścia od IVR do kontekstowej obsługi klienta w Call Center i samoobsługi.

Na zgłoszenia firm eksperci BNP Paribas czekają do 19-go lipca bieżącego roku. Wszystkie oferty zostaną rozpatrzone w ciągu tygodniu, a spotkania z wszystkimi potencjalnymi partnerami zostaną zorganizowane w Warszawie 30 lipca, podczas 16 edycji Office Hours – czytamy w komunikacie banku.

Wszystkie zainteresowane szczegółami i udziałem w Office Hours firmy, bank zaprasza do kontaktu: startupy@bnpparibas.pl

Otwórz teraz sprawdzone przez FINTEK konto w BNP Paribas