Platforma wykorzysta te fundusze, aby podnieść poziom bezpieczeństwa użytkowników aplikacji i jakość swoich usług oraz dalej rozwijać się w zakresie przewozów, rozwiązań mikromobilnych i dostaw żywności w Europie i Afryce – czytamy w komunikacie.

Bolt pozyskał 150 mln euro na rozwój nowych usług

W 2021 Bolt planuje wprowadzić jeszcze bardziej innowacyjne rozwiązania, takie jak weryfikacja twarzy kierowcy i automatyczne monitorowanie podróży, wykorzystując uczenie maszynowe do zapobiegania potencjalnym incydentom i zapewnienia najwyższej jakości usług klientom.

– Pomimo skutków pandemii COVID-19, Bolt odnotował ogromny wzrost. Prawie podwoiliśmy liczbę użytkowników aplikacji i uruchomiliśmy nasze usługi – przewozy, wypożyczalnie hulajnóg i rowerów oraz dostawy jedzenia w 50 miastach. Miliony klientów już pokochały Bolt za nasze przystępne ceny i szybką obsługę. W 2021 podwoimy rozmiar naszych operacji, aby zostać liderem branży pod względem bezpieczeństwa i jakości działania platformy – powiedział Markus Villig, CEO i współzałożyciel Bolt (zdjęcie główne).

W 2020 roku Bolt rozszerzył swoją działalność, a usługi platformy są już dostępne w 200 miastach w 40 krajach. W przyszłym roku firma chce zostać największym operatorem usług mikromobilnych w Europie, wprowadzając elektryczne hulajnogi w ponad 100 miastach. Aplikacja Bolt Food, uruchomiona w 2019 roku, jest już dostępna w 16 krajach i 33 miastach.

W Polsce, w tym roku Bolt uruchomił aplikację do zamawiania jedzenia z dostawą – Bolt Food w Warszawie a hulajnogi Bolt trafiły do 11 polskich miast.