Brand24 zajmuje się monitoringiem Internetu i social media. To pierwszy debiut na parkiecie NewConnet w roku 2018.

Czytaj także: Nowości od Google. Wiadomości z okolicy i większa kontrola reklam

Brand24 debiutej na NewConnect. Współpracują z Białym Domem…

Już na początku sesji jedna akcja Brand24 kosztowała 57 zł, czyli o prawie 16 zł więcej niż zakładała wycena z grudnia zeszłego roku. W niecałą godzinę zawarto transakcje, których wartość przekraczała milion złotych. Debiut odbył się jednak bez emisji publicznej, ponieważ firma pozyskała już 3,5 miliona złotych w 2017 roku.

Według zeszłorocznej wyceny Brand24 było warte 60 milionów złotych. O spółce zrobiło się głośno, gdy nawiązali współpracę z rządem USA. Brand24 wsparło kampanię poprzedniego prezydenta USA Bracka Obamy, skierowaną do amerykańskiej młodzieży.

Czytaj także: CDA wejdzie na giełdę

Z usług firmy ma korzystać już ponad 2 tysiące osób z prawie 90 krajów z całego świata. Oprócz Białego Domu z Brand24 współpracują takie marki jak IKEA, Carlsberg, Intel, H&M, czy Panasonic. Prezesem i założycielem firmy jest Michał Sadowski.