Oprócz nowej aplikacji mobilnej w Punktach „Usługi Finansowe” Carrefour klienci mogą zapoznać się z nową ofertą kredytu gotówkowego Banku BGŻ BNP Paribas. Bank współpracuje z siecią handlową Carrefour Polska w zakresie oferowanych usług finansowych od stycznia 2018 roku.

 – Aplikacja mobilna Carrefour Moje Finanse to kolejne udogodnienie, po dedykowanej platformie bankowości elektronicznej Pl@net Carrefour, jakie udostępniliśmy klientom Carrefour Polska, w ramach naszej partnerskiej współpracy – mówi Piotr Marciniak, dyrektor zarządzający Pionu Bankowości Internetowej w Banku BGŻ BNP Paribas.

Carrefour Moje Finanse – jak działa aplikacja?

Aplikacja umożliwia przelewy z karty kredytowej, bezpieczne logowanie odciskiem palca lub PIN-em, pozwala również wybrać sposób logowania i autoryzacji transakcji. Ponadto, jej użytkownicy sami mogą zdecydować, czy będą korzystać z opcji logowania, autoryzacji za pomocą PIN-u czy też czytnika linii papilarnych, w zależności od funkcji użytkowanego przez nich smartfona. Dodatkowo, mogą również zobaczyć dostępne saldo bez konieczności logowania.

– W tym roku planujemy rozwijać aplikację GOmobile, dzięki czemu równolegle aplikacja Carrefour Moje Finanse będzie sukcesywnie zyskiwała nowe funkcjonalności  – wyjaśnia Piotr Marciniak.

Użytkownicy aplikacji Carrefour Moje Finanse będą mogli skorzystać z wielu atrakcyjnych promocji w ramach programu mamBonus, w którym ponad czterdziestu partnerów przygotowało zniżki do 55 proc. w przeszło 2500 sklepów. Nowa aplikacja jest dostępna w sklepach Google Play i App Store dla użytkowników z systemem Android i iOS, w zależności od rodzaju wykorzystywanego przez nich urządzenia. Obsługa aplikacji Carrefour Moje Finanse jest dostępna w języku polskim i angielskim.

Szczegółowe informacje o rozwoju oferty produktów i usług finansowych Banku BGŻ BNP Paribas, dostępnych w punktach „Usługi finansowe” w hipermarketach Carrefour będą sukcesywnie przekazywane klientom Carrefour Polska.

BGŻ BNP Paribas/RT