Carrefour wprowadza kolejne innowacje. Teraz konsumenci będą mogli składać zamówienia online i odbierać je osobiście w sklepie. Zakupy skompletuje pracownik, a klient nie poniesie dodatkowej opłaty.

Przypomnijmy, że Carrefour dynamicznie wdraża rozwiązania, które łączą fintech z tradycyjnym modelem sprzedaży. Warto w tym miejscu wymienić aplikację Scan&Go, która pozwala na samodzielne skanowanie zakupów w sklepie – dzięki temu klient nie musi wykładać towaru z koszyka na kasie. Wystarczy przy kasie pokazać wygenerowany kod zakupów, a następnie je opłacić.

Omnichannel w czasach pandemii

Click&collect rozszerzone o zakupy spożywcze to kolejny krok w rozwoju omnikanałowej obsługi klientów. Zakupy można zamówić online i wygodnie odebrać je w sklepie.

– Rozwój systemu click&collect dla zakupów spożywczych to wynik konsekwentnie realizowanej strategii omnikanałowości.  Obserwujemy i dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów, dla których ważna jest oszczędność czasu, bezpieczeństwo zakupów oraz ich komfort, co zapewniamy poprzez oferowanie wielu sposobów przejścia przez proces zakupowy w Carrefour – mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.  Stawiając potrzeby klienta na pierwszym miejscu umożliwiliśmy zamówienie zakupów w naszym sklepie internetowym nie tylko z dostawą do domu, ale również z odbiorem w ponad 200 sklepach Carrefour w całej Polsce – dodaje Sacha.

Zamówienie zakupów z odbiorem w sklepie jest intuicyjne i szybkie. Po zalogowaniu się na stronę e-sklepu spożywczego Carrefour.pl, klient wybiera sposób dostawy „Odbiór w punkcie Carrefour”, a następnie konkretny sklep i datę odbioru zakupów. Koszyk kompletuje się na stronie internetowej, po czym składa się zamówienie i dokonuje płatności online. Usługa odbioru zakupów w sklepie dostępna jest we wszystkich hiper- i supermarketach sieci, tj. w ponad 200 placówkach Carrefour w całej Polsce.

/LP