18 listopada 2017, 09:00:LiveChat Hackathon #3 - LiveChat Software, al. Dębowa 3, 53-134 Wrocław, Polska

Chcą być konkurencją dla Tesco w Internecie

Chcą być konkurencją dla Tesco w Internecie.

Wg. Gemiusa bdsklep.pl jest jedynym e-commercem, który w ostatnim roku zanotował tak spektakularny wzrost. Jaki jest klucz do sukcesu polskiej marki, która zaczyna realnie walczyć z branżowym gigantem?

 Tydzień temu Gemius opublikował wyniki badania pt. „Najpopularniejsze sklepy internetowe z żywnością w lipcu 2017 r.”, wg którego w lipcu 2017 bdsklep.pl miał 608 410 realnych użytkowników, czyli o ponad 2 razy więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Lider zestawienia najpopularniejszych sklepów internetowych – Tesco Ezakupy zanotowało 7,4% spadek, a reszta konkurencji została daleko w tyle.

Czytaj także: Francuzi robią Polakom dobrze. Ta sieć likwiduje kolejki

BDSKLEP.pl – rośnie realny konkurent dla Tesco Ezakupy?

Bdsklep.pl wzmacnia się na rynku, a fundusze pozyskane od WSI pomagają uczynić nas na tyle silnym i konkurencyjnym, że nie boimy się nawet wielkich, międzynarodowych graczy  – mówi Jacek Palec, prezes zarządu bdsklep.pl.

– Jesteśmy bardzo silnym challengerem i w ciągu roku udało nam się tempem rozwoju zdecydowanie przeskoczyć konkurencję. Wyniki badania Gemiusa cieszą nas i udowadniają, że obraliśmy dobry kierunek. – dodaje.

Bdsklep.pl jest tak naprawdę największym graczem typu pure player – w przeciwieństwie do Tesco, nie ma sklepów stacjonarnych. Nie ma też własnej floty samochodowej – będącej oczywistą reklamą. Strona tesco.pl ma co prawda kilka milionów odsłon, ale tylko część z nich jest konwertowana do zakupów online – potencjał więc wielki, ale nie wykorzystywany do końca. Bdsklep.pl nie ma tego komfortu i generuje cały ruch na stronie wyłącznie użytkownikami zainteresowanymi zakupami online.

W badaniu Gemiusa nie wprowadzono podziału na graczy pure player i tych którzy mają sklepy stacjonarne. Wniosek jest więc jeden – bdsklep.pl to dziś największy gracz na rynku sprzedaży produktów spożywczych online.

Co pozwoliło bdsklep.pl stać się tak ważnym na rynku graczem?

– Serwisujemy w zakresie marketingu największe marki FMCG. Dzięki naszej wiedzy o użytkownikach jesteśmy wartościowym partnerem dla wielu marek – mówi Jacek Palec.

Bdsklep.pl mocno rozwija marketing automation – nie zalewa klientów spamem – przypomina im o zakupach dokładnie wtedy, kiedy ich potrzebują. Precyzyjnie personalizuje swoją ofertę.

Wydaje się więc, że nikogo nie trzeba już przekonywać, że Bardzo Dobry Sklep warto obserwować uważniej. Korzyści ze współpracy dostrzegli najwięksi producenci i dystrybutorzy FMCG. Bdsklep.pl prowadzi już stałe działania dla ponad 50 marek. Zaufali mu m.in. Procter and Gamble, Reckitt Benckiser, Nestle, Unilever, Loreal i wielu innych.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone