Citi Handlowy udostępnia nową aplikację mobilną

Fintek
Fintek
#BankTech#Fintech
Opublikowano: 18 września 2019, 10:05 Aktualizacja: 18 września 2019, 11:02

Citi Handlowy wdrożył nową wersję aplikacji mobilnej dla klientów detalicznych. Odświeżone Citi Mobile jest już dostępne w sklepach Google Play i App Store. Co nowego wprowadza aktualizacja?

Lista nowych funkcjonalności obejmuje między innymi Citi Mobile Token, czyli nowe narzędzie do mobilnej autoryzacji, polegające na stworzeniu stworzeniu unikalnego kodu, którym następnie autoryzujemy operacje dokonywane w bankowości elektronicznej. Mobilna autoryzacja to już standard na polskim rynku, szczególnie w dobie PSD2 i silnego uwierzytelniania.

Co nowego w Citi Mobile?

Z poziomu Citi Mobile można już aktywować kartę płatniczą. Zmieniono również dostęp do historii transakcji, wprowadzając nową wyszukiwarkę i moduł filtrowania. Citi Handlowy wprowadził także nową szatę graficzną, która ma się wyróżniać przejrzystym układem i umożliwiać intuicyjne poruszanie się po aplikacji.

Niestety ze względów bezpieczeństwa w nowej wersji aplikacji została wyłączona funkcja Citi Mobile Snapshot, która umożliwiała sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu. Usunięto również możliwość skanowania kodu z faktur, co na pewno będzie pewną niedogodnością dla klientów.

Aktualizacja aplikacji mobilnej to już kolejna nowość od Citi Handlowego w ciągu ostatnich kilku tygodni. Pod koniec sierpnia bank uruchomił całkowicie zdalny i zautomatyzowany proces aplikowania o kartę kredytową, oparty o rozwiązania biometryczne – wystarczy wykonać selfie. Ma to skrócić czas otrzymywania kredytu nawet do 30 minut. Klient może wnioskować o pożyczkę lub kartę kredytową bez wychodzenia z domu, w dowolnie wybranym czasie, bez konieczności wizyty w oddziale czy też umawiania wizyty kuriera.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

citi-handlowy-udostepnia-nowa-aplikacje-mobilna