Lista nowych funkcjonalności obejmuje między innymi Citi Mobile Token, czyli nowe narzędzie do mobilnej autoryzacji, polegające na stworzeniu stworzeniu unikalnego kodu, którym następnie autoryzujemy operacje dokonywane w bankowości elektronicznej. Mobilna autoryzacja to już standard na polskim rynku, szczególnie w dobie PSD2 i silnego uwierzytelniania.

Co nowego w Citi Mobile?

Z poziomu Citi Mobile można już aktywować kartę płatniczą. Zmieniono również dostęp do historii transakcji, wprowadzając nową wyszukiwarkę i moduł filtrowania. Citi Handlowy wprowadził także nową szatę graficzną, która ma się wyróżniać przejrzystym układem i umożliwiać intuicyjne poruszanie się po aplikacji.

Niestety ze względów bezpieczeństwa w nowej wersji aplikacji została wyłączona funkcja Citi Mobile Snapshot, która umożliwiała sprawdzenie salda konta i karty kredytowej bez konieczności logowania się do systemu. Usunięto również możliwość skanowania kodu z faktur, co na pewno będzie pewną niedogodnością dla klientów.

Aktualizacja aplikacji mobilnej to już kolejna nowość od Citi Handlowego w ciągu ostatnich kilku tygodni. Pod koniec sierpnia bank uruchomił całkowicie zdalny i zautomatyzowany proces aplikowania o kartę kredytową, oparty o rozwiązania biometryczne – wystarczy wykonać selfie. Ma to skrócić czas otrzymywania kredytu nawet do 30 minut. Klient może wnioskować o pożyczkę lub kartę kredytową bez wychodzenia z domu, w dowolnie wybranym czasie, bez konieczności wizyty w oddziale czy też umawiania wizyty kuriera.