18 listopada 2017, 09:00:LiveChat Hackathon #3 - LiveChat Software, al. Dębowa 3, 53-134 Wrocław, Polska

Credit Agricole obsłuży klientów po kaszëbsku

Credit Agricole obsłuży klientów po kaszëbsku

Sprawdze naju i uzdrzi, jak baro nama na Tobie zanolego – Credit Agricole po raz kolejny udowadnia, jak ważne są dla niego dobre relacje z klientami. Po entuzjastycznym przyjęciu akcji „Godomy po slonsku” bank zdecydował się kontynuować akcję na Pomorzu i nawiązać bliższy kontakt z mieszkańcami Kaszub.

We wszystkich placówkach Credit Agricole w województwie pomorskim pojawiły się ulotki informacyjne przetłumaczone na język kaszubski, które zachęcają do zapoznania się z ofertą banku. W niektórych placówkach klienci mogą także porozmawiać po kaszubsku z doradcami np. o kredytach, lokatach oszczędnościowych czy ubezpieczeniach.

Czytaj także: Apple Pay w Polsce już w przyszłym tygodniu?

Credit Agricole wychodzi naprzeciw kaszubskim klientom

Credit Agicole po kaszubsku

Oferta skierowana jest do ponad 228 tys. osób, które podczas ostatniego spisu powszechnego zadeklarowały narodowość kaszubską. O popularności języka kaszubskiego świadczy fakt, że na Pomorzu działa kilkadziesiąt szkół, w których dzieci na co dzień się go uczą. Od 2005 roku istnieje także możliwość zdawania egzaminu maturalnego po kaszubsku.

– Jesmë gwës, że dzãka taczim inicjatiwóm jesmë corôzkù krodzy najich klijeńtów, mómë starã ò nich i ò to, cobë lepi zrozmiec jich brëkòwnotë. Richtich – gôdómë w jejich jãzëkù – mówi Sandra Domaszk, doradca klienta z placówki Credit Agricole w Rumii. (- Jesteśmy przekonani, że dzięki takim inicjatywom jesteśmy bliżej naszych klientów. Dbamy o nich, by lepiej zrozumieć ich potrzeby – wręcz mówimy w ich języku, potrafimy ich zaskakiwać i mamy z nim najlepsze relacje).

Czytaj także: Credit Agricole uruchamia czatbota KrEdytka

To druga tego typu oferta przygotowana przez Credit Agricole. Najpierw akcja spotkała się z ciepłym przyjęciem na Górnym Śląsku, więc bank zdecydował wykorzystać ten pomysł w innych regionach Polski. Inicjatywę przygotowania po raz pierwszy nietypowej ulotki w języku lokalnym, zgłosili pracownicy oddziału banku w Świętochłowicach, którym na co dzień zdarza się obsługiwać osoby mówiące lokalnym dialektem.

-Wychodzimy z ofertą w lokalnym języku, bo zależy nam na dobrych i życzliwych relacjach z lokalnymi społecznościami – dodaje Marcin Data, dyrektor ds. produktów oszczędnościowych i daily bankingu w Credit Agricole.

Ulotkę po kaszubsku można znaleźć w oddziałach banku w Trójmieście, Słupsku, Wejherowie, Pruszczu Gdańskim, Rumii, Bytowie, Pucku, Człuchowie, Chojnicach, Kartuzach, Kościerzynie, Lęborku, Tucholi, Czersku, Mamy nadzieję, że dzięki tej inicjatywie Kaszubi poczują się wyjątkowo.

Podziel się artykułem
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone