26 kwietnia 2018, 09:00:ACCD - April Consumer Credit Days - Hotel Warszawianka Jachranka 77, 05-140 Serock

Credit Agricole obsłuży klientów po kaszëbsku

BLIK i Express Elixir w Credit Agricole. Na razie nie dla wszystkich klientów

Sprawdze naju i uzdrzi, jak baro nama na Tobie zanolego – Credit Agricole po raz kolejny udowadnia, jak ważne są dla niego dobre relacje z klientami. Po entuzjastycznym przyjęciu akcji „Godomy po slonsku” bank zdecydował się kontynuować akcję na Pomorzu i nawiązać bliższy kontakt z mieszkańcami Kaszub.

We wszystkich placówkach Credit Agricole w województwie pomorskim pojawiły się ulotki informacyjne przetłumaczone na język kaszubski, które zachęcają do zapoznania się z ofertą banku. W niektórych placówkach klienci mogą także porozmawiać po kaszubsku z doradcami np. o kredytach, lokatach oszczędnościowych czy ubezpieczeniach.

Czytaj także: Apple Pay w Polsce już w przyszłym tygodniu?

Credit Agricole wychodzi naprzeciw kaszubskim klientom

Credit Agicole po kaszubsku

Oferta skierowana jest do ponad 228 tys. osób, które podczas ostatniego spisu powszechnego zadeklarowały narodowość kaszubską. O popularności języka kaszubskiego świadczy fakt, że na Pomorzu działa kilkadziesiąt szkół, w których dzieci na co dzień się go uczą. Od 2005 roku istnieje także możliwość zdawania egzaminu maturalnego po kaszubsku.

– Jesmë gwës, że dzãka taczim inicjatiwóm jesmë corôzkù krodzy najich klijeńtów, mómë starã ò nich i ò to, cobë lepi zrozmiec jich brëkòwnotë. Richtich – gôdómë w jejich jãzëkù – mówi Sandra Domaszk, doradca klienta z placówki Credit Agricole w Rumii. (- Jesteśmy przekonani, że dzięki takim inicjatywom jesteśmy bliżej naszych klientów. Dbamy o nich, by lepiej zrozumieć ich potrzeby – wręcz mówimy w ich języku, potrafimy ich zaskakiwać i mamy z nim najlepsze relacje).

Czytaj także: Credit Agricole uruchamia czatbota KrEdytka

To druga tego typu oferta przygotowana przez Credit Agricole. Najpierw akcja spotkała się z ciepłym przyjęciem na Górnym Śląsku, więc bank zdecydował wykorzystać ten pomysł w innych regionach Polski. Inicjatywę przygotowania po raz pierwszy nietypowej ulotki w języku lokalnym, zgłosili pracownicy oddziału banku w Świętochłowicach, którym na co dzień zdarza się obsługiwać osoby mówiące lokalnym dialektem.

-Wychodzimy z ofertą w lokalnym języku, bo zależy nam na dobrych i życzliwych relacjach z lokalnymi społecznościami – dodaje Marcin Data, dyrektor ds. produktów oszczędnościowych i daily bankingu w Credit Agricole.

Ulotkę po kaszubsku można znaleźć w oddziałach banku w Trójmieście, Słupsku, Wejherowie, Pruszczu Gdańskim, Rumii, Bytowie, Pucku, Człuchowie, Chojnicach, Kartuzach, Kościerzynie, Lęborku, Tucholi, Czersku, Mamy nadzieję, że dzięki tej inicjatywie Kaszubi poczują się wyjątkowo.