Z pozoru drobne innowacje fintech przekładają się na setki zaoszczędzonych roboczogodzin w całej gospodarce. Czasem wystarczy dodać dosłownie „jedną zakładkę”, by ułatwić klientom życie i prace. To jest właśnie user experience.

Uruchomiony w Millenet eBok leasingowy pozwoli na m.in. realizację płatności, monitoring zobowiązań i obsługę formalną. Przedsiębiorcy będą miel dostęp do listy i harmonogramu umów, listy i szczegółów faktur, prezentacji ubezpieczeń i skrzynki wiadomości.

Ponadto zintegrowana platforma pozwoli na ustawienie powiadomień SMS informujących o wystawionych fakturach i terminach płatności. Wspólni klienci obydwu instytucji mają w serwisie możliwość spłaty rat/zobowiązań leasingowych.

Digitalizacja partnerstwa

– Cyfryzacja otwiera leasingowi bardzo dużo możliwości. Jesteśmy dumni z najlepszego na rynku partnerstwa Millennium Leasing z naszym bankiem macierzystym. W erze cyfrowej zyskuje ono również wymiar bardzo praktyczny. Uruchomiony właśnie w Millenet dostęp do podstawowych funkcji leasingu jest przykładem digitalizacji tego partnerstwa. Co istotne z punktu widzenia klientów – z rozwiązania, opartego o najwyższe standardy bezpieczeństwa, może korzystać każda firma, nawet jeśli nie jest klientem banku – mówi Marcin Balicki, Prezes Zarządu Millennium Leasing.

Bank od dosyć dawna pracował nad tym rozwiązaniem. Nie jest to łatwe nie tylko z przyczyn technologicznych, ale również prawnych. Bank ma w planach rozszerzenie funkcji Millenetu także o kolejne obszary biznesowe np. szerszą obsługę ubezpieczeń. Połączenie platform ma oczywiście cel biznesowy – wygoda ma zachęcić przedsiębiorców do korzystania z oferty Millennium.