Empik mocno stawia na subskrypcje. Rusza Empik Premium

Fintek
Fintek
#Fintech
Opublikowano: 19 sierpnia 2019, 15:12 Aktualizacja: 20 sierpnia 2019, 11:50

Empik wprowadza szeroki pakiet benefitów dla swoich klientów, którzy zdecydują się na wykupienie subskrypcji w ramach usług Empik Premium. Rabaty, darmowe dostawy, unikatowe benefity kulturalne i do 3% zwrotu środków na konto w Empik.com za każde zakupy. To wszystko za 80 zł rocznie.

6,67 zł miesięcznie ma kosztować usługa Empik Premium dla klientów, którzy zdecydują się na roczną subskrypcję (8,33 zł za 6-miesiączną i 9,99 zł za miesięczną). Użytkownik, który zdecyduje się na wykupienie subskrypcji (tak samo jak wykupuje się subskrypcje w Netflixie) może liczyć na darmowe dostawy (w tym kurierem) od kwoty zakupów przekraczającej 40 zł.

Do tego dochodzą specjalne ceny i rabaty tylko dla użytkowników usługi. Ponadto klienci mogą liczyć na 3% zwrot kosztów za dokonane zakupy do 600 zł rocznie, które zasilą konto Empik.com, a w ramach pakietu kulturalnego – mogą liczyć na atrakcyjne oferty zakupu biletów na koncerty i inne wydarzenia, w tym zniżki na bilety do kina, czy pakiet audiobooków i ebooków za 0 zł.

Na listę benefitów, które oferuje usługa Empik Premium, wchodzi stała 15% zniżka w salonach Empik. Klienci zapłacą mniej za książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne oraz kolekcje Empiku. Do tego dochodzi 20% specjalna zniżka na setki tysięcy produktów oznaczonych etykietą Premium w sklepie internetowym – oprócz oferty dostępnej stacjonarnie, rabatowane będą również niemal wszystkie kategorie sklepu internetowego: Zdrowie i uroda, Zabawki, Dom i ogród, Elektronika.

Ekonomia subskrypcji niebawem będzie rynkowym standardem

Ekonomia subskrypcji na razie kojarzona jest z ofertą dostawców usług „kulturalnych” np. Netflixa, HBO GO czy Spotify, Deezer, Storytel, itp., ale nowe rozwiązania coraz śmielej wchodzą do e-commerce. Koronnym przykładem jest Allegro Smart, które właśnie w modelu subskrypcyjnym sprzedaje usługę „darmowej dostawy” zakupionych towarów. Empik właśnie dołącza do tego grona, ale niebawem powinniśmy usłyszeć o kolejnych firmach, które zdecydują się na ten krok.

Zapewne w niedługim czasie na rynku pojawią wyspecjalizowane firmy dostarczające „usługi subskrypcyjne” dla tych, którzy chcieliby np. wprowadzić darmowe dostawy dla klientów, ale nie mają odpowiedniej skali by móc zaoferować taką opcję po rynkowej stawce. Od dawna w modelu subskrypcyjnym możemy korzystać z samochodów (wynajem długoterminowy), niedługo do oferty trafią także mieszkania. Z większych ciekawostek jest sprzedaż w ramach subskrypcji butów marki Nike – płacisz abonament i raz na jakiś czas możesz wymienić buty na nowe.


Tekst chroniony prawem autorskim. Każdorazowe kopiowanie wymaga zgody redakcji.

Pokaż komentarze (0)

empik-mocno-stawia-na-subskrypcje-rusza-empik-premium